Se tunne kun olet menossa lomalennolle ja se kännikala istuu viereiselle paikalle
Näet jo terminaalissa sen häiritsevän kännikalan ja toivot että se ei tule samalle lennolle. Sitten kun menet koneeseen, istut paikallesi ja kaikki on hyvin, näet että sieltä se kännikala tulla rahjustaa ja sillä on tietysti paikka heti takanasi tai vieressäsi. Eikä se malta pysyä hiljaa vaan alkaa tunkemaan liian lähelle ja sössöttämään. Kokemuksia?
Kommentit (37)
Tän takia varhaiset aamulennot on parhaita, kun jengi on vielä suht selvinpäin.
Kännikala on tietysti ikävä saada lentokoneessa viereen. Mutta on muitakin ongelmatapauksia.
Minä lensin kerran Amerikkaan niin lihavan naisen vieressä, että hänen läskimakkaransa peittivät penkkiemme välisen käsinojan kokonaan sekä tursuivat syliini. En voinut lukea enkä syödä enkä tehdä mitään muutakaan. Se nainen olisi tarvinnut vähintään kolme penkkiä itselleen. Luultavasti hän maksoi ihan saman verran kuin minäkin lennostaan. Minä kärsin hänen takiaan, mutta hän ei joutunut kärsimään minun takiani.
Ihminen voi myös haista muutoin kuin viinan takia. Selväpäinenkin voi haista hielle niin pahasti, että silmiä kirvelee.
Muitakin ongelmatyyppejä voisi helposti luetella muttei taida olla tarpeen.
Se tunne kun joku aloittaa lauseensa sanoilla "Se tunne".
Tuollaista en ole vielä joutunut kokemaan. Kammottava tilanne.
Ennen edellistä lentoa lähellä istui venäläispariskunta, joka haisi kammottavasti ja pistävästi myskille.
He istuivat viereeni - valitettavasti. Oli haastavaa yrittää olla hengittämättä useamman tunnin.
Haittaisiko aloituspostaajaa silloinkin, jos kännin sijaan viereen istuja olisi muulla tavoin päihtynyt? Jos olisi vaikka pillerikännissä tai polttanut pilveä?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia varhaiset aamulennot on parhaita, kun jengi on vielä suht selvinpäin.
Varhainen aamulento ei välttämättä tarkoita selviä matkustajia.
Tulin joskus Turkista lomalennolla Suomeen. Lentoaika oli varhain aamulla, joskus viiden tai kuuden maissa. Muutama tuli lentokenttäkuljetukseen suoraan baarista ympärikännissä ja siitä sitten kentälle ja koneeseen. Minulle heistä ei harmia ollut. Mietin lähinnä, että mahtaa heillä olla hyvä fiilis, kun Suomeen päästään. Järkyttävä väsymys ja krapula - elleivät sitten korjailleet krapulaansa kotimatkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko aloituspostaajaa silloinkin, jos kännin sijaan viereen istuja olisi muulla tavoin päihtynyt? Jos olisi vaikka pillerikännissä tai polttanut pilveä?
Ei ainakaan haisisi viinalle. Ja todennäköisemmin torkkuisi kuin ördäisi tai haastaisi riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka lennolla on näitä känniääliöitä, joten hyvinkin pääsee istumaan jonkin lähietäisyydelle.
Mikä saa matkustajat juomaan itsensä umpitunneliin jo kentällä ennen koneeseen nousemista? Koneessa homma tietenkin jatkuu, samoin örvellys. Onko lentopelko takana vai mikä?
Vai ihan joka lennolla? Kyllä mua taas epäilyttää, useamman vuosikymmenen aikana lennelty ja ihan oikeasti en muista yhtään tapausta että joku olis koneessa häirinnyt kännillään.
Vierailija kirjoitti:
Kännikala on tietysti ikävä saada lentokoneessa viereen. Mutta on muitakin ongelmatapauksia.
Minä lensin kerran Amerikkaan niin lihavan naisen vieressä, että hänen läskimakkaransa peittivät penkkiemme välisen käsinojan kokonaan sekä tursuivat syliini. En voinut lukea enkä syödä enkä tehdä mitään muutakaan. Se nainen olisi tarvinnut vähintään kolme penkkiä itselleen. Luultavasti hän maksoi ihan saman verran kuin minäkin lennostaan. Minä kärsin hänen takiaan, mutta hän ei joutunut kärsimään minun takiani.
Ihminen voi myös haista muutoin kuin viinan takia. Selväpäinenkin voi haista hielle niin pahasti, että silmiä kirvelee.
Muitakin ongelmatyyppejä voisi helposti luetella muttei taida olla tarpeen.
Muistatteko mikä kauhea parku tuli kun muutama vuosi sitten oli juttua lentomatkustajien punnitsemisesta?
En ole kännikalan viereen joutunut, mutta Prahaan lennolla oli täynnä älyttömän äänekästä polttariporukkaa matkalla.
Ennemmin kännikalan sammallus kuin pikkulasten korkea väniseminen.
Humalaisia ei ole otettu enää aikoihin lennolle, ei edes lomalennolle.
Ei humalaisia oteta koneeseen. Itse ollut alalla ja tiedän että reissusta voi tulla kallis , jos joutuu ostamaan uuden paluulipun.
Briteissä vasta hullu meininki noilla lennoilla on. Älyttömän huonoa käytöstä kuullut noilta. Lentomatkoilla nyrkkirysyä ja rasistisia huuteluja.
Vierailija kirjoitti:
Briteissä vasta hullu meininki noilla lennoilla on. Älyttömän huonoa käytöstä kuullut noilta. Lentomatkoilla nyrkkirysyä ja rasistisia huuteluja.
Ai säkin katsoit sen ohjelman painajaismaisista lennoista.
Vaadi että se poistetaan lennolta tai vähintäänkin kieltäydy istumasta sen vieressä. Sulla on siihen oikeus, ja lentoyhtiöiden säännöt kieltää päihtyneiden ottamisen lennolle. Olen itse ollut lennolla jolta tällainen känniääliö poistettiin. Ensin päästettiin koneeseen, mutta aika nopeasti tuli selväksi ettei vierustoveri asiaa purematta niellyt. Lähtö viivästyi kun sen tyypin laukkukin kaivettiin ruumasta.
first world problems. Pientä verrattuna siihen että joudut hakemaan polttavassa helteessä juomavettä 10km päästä kävelemällä