Huonoin näkemäsi elokuva?
Kommentit (44)
Nuija ja tosi nuija. Lähdin kesken pois leffasta.
Independence Day. Herranjestas, mitä sontaa.
Mä en jaksa kattoo loppuun mitään huonoja
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen vai kakkonen?!
Orlando
Uskomattoman pitkästyttävä.
Katottiin loppuun kun oli liput ostettu.
Tämä on huonoin ja katsoin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Blair witch project.
Tämä oli kyllä todella huono
Tyttö kellarissa (Dungeon Girl). Yritin katsoa sen läpi, kahdesti. Ei auttanut mikään, nukahdin molemmilla kerroilla. Vilpitön hatunnosto sille, joka tuon pystyy katsomaan loppuun.
Human Centipede 2, katsoin loppuun.
The Happening
Katsoin loppuun (dvd). Aivan järkyttävän typerä juoni.
Mä oon muutamaan vastaavanlaiseen ketjuun jo maininnut Blubberellan ja The Hospital (2013).
Blubberellaa en jaksanut katsoa alkua pidemmälle ja The Hospital -leffaa katsoessani tunsin kärsiväni, mutta silti katsoin väkisin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen vai kakkonen?!
Se ensimmäinen 1996 tehty oksennus, jossa ufoalieneita lyödään kuonoon ja meuhkataan samalla ääliöinä. En tiennyt jatko-osia olevankaan.
Takavuosien todella huonot b-kauhuelokuvat. Zombisotilaita ponnahtaa rykelmissä jään alta, sarjamurhaaja riehuu saarella ja ihmiset pakoilevat talossa; aina kun joku menee ulos yksin niin löytyy kuolleena ja eri leffassa jonkun talon seinien sisällä rapisee ja kulkee jotain porukkaa. Ja sitten oli joku huono "viemäriputkessa pako" kauhuleffa. Ei kiitos. Kasarilla oli joku pyramidi ja se sulkeutui hätätilanteessa, joku jäi sen vangiksi.
Niitä on niin paljon että menisi koko ilta jos luettelisin kaikki. Juno oli yksi kehnoista joka on jäänyt mieleen.
Linnunradan käsikirja liftareille. Tämä käytiin joskus porukalla katsomassa peruskoulun aikoihin. Meinasin nukahtaa.
En tiedä onko huonoin, mutta yksi niistä: Kristuksen viimeinen kiusaus. Kuvittelin sen olevan jonkinlainen klassikkko ja päätin yrittää sivistää itseäni. 😆 Ihan hirveää jööttiä ja vieläpä todella pitkä.
Eilen se tuli: MP - Minua pelottaa. Tekotaiteellista pazkaa..