Kesäkuun kullanmurujen alkuviikko 41
Tervehdys,
Uusi viikko taas alkoi ja mäkin siirryin " jo" raskausviikolle kuusi... :)! Miks aika tuntuu aina matelevan alkuraskaudessa niin hitaasti?
Mukava muuten että aktiivisia kesäkuisia on jo tässä vaiheessa näin runsaasti täällä kirjoittelemassa! Toivotan vauvaliimaa tasaisesti kaikille!!! Mullakaan ei vielä juuri ole oireita ollut, kuten näköjään ei vielä monella muullakaan, mutta mies on kyllä jonkinlaista kärttyisyyttä raportoinut... Tiedä sitten johtuuko todella jo tästä raskaudesta vai miten. Esikoisen odotuksen aikana pinna oli kyllä aika lyhyt, se täytyy myöntää..
Meillä kyllä tässä odotustohinan ohella muutakin kiirettä riittää kun on muuttopuuhat päällä. Ja hitsit, puhelin soi juuri ja tätä meidän nykyistä kämppäämme oltaisiin tänä iltana tulossa ihan yllättäen katsomaan, ja kaikki on ihan mullin mallin... eli ei muuta kuin siivoamaan..
Mukavaa vkon alkua kaikille kesäkuisille,
Päivikk11 rv 5+2
Kommentit (44)
ja masussa köllötti yksi pieni ihmisen alku, 7,8 mm pitkä. Sydän jo pompotti kovasti. Liikutuin tosi paljon ja mieskin liikuttui. Eilen sit olikin jo 6+4 joten pari päivää tuli lisää nyt.
Ekan neuvolankin jo varasin ja se on parin viikon päästä. Eilen kerrottiin illalla tytölle 8v. Lupasin joskus kauan sitten, että kerron hänelle heti kun olen raskaana ja ei siihen mennytkään kuin viisi vuotta...
Mutta viikonloppu tulossa ja syysloma : )
Lauruska 6+5
Minä liityisin joukkoon. Ikää minulla 29v ja toisen odotus on aivan alkutaipaleella. Kotona on poika 1v5kk tai kohta 1v6kk eli ikäeroa tulee 2v2kk.
Olen voinut tosi hyvin, oikeastaan mitään oireita ei ole ollut. Se vähän välillä huolettaakin kun esikoisen kohdalla mulla oli tosi kovat alavatsakivut näihin aikoihin. Nyt tuntuu oudolta kun ainut oire on pois jääneet kuukautiset ja pieni väsymys. Sekin on tosi pientä ja koska olen kotona pojan kanssa niin olen siitä onnellisessa asemassa että pääsen päiväunille jos tuntuu siltä. Sympatiat töissä kävijöille, itse muistan sen pohjattoman vämyksen ja tosiaan ne vastakivut joiden kourissa kärvistelin töissä kun aloin odottaa tota vipeltäjää joka nyt tosiaan tahtoo että lähdetään ulos.
Että heippa tällä erää!
Ja onnea meille kaikille =)
Oireista piti sitä vielä ihmetellä, että mulla oli oireita vaikka muille jakaa oikeastaan viime viikonloppuun asti. Oli ällöttävää oloa ja väsymystä jne. Sitten tein plussa testin ja oireet hävisi. Toivottavasti masussa silti kaikki hyvin.
Olen uusi tällä forumilla. Testasin tällä + ja odotan toista lasta, ikä 35. Puoli vuotta ehdittiin yrittää ennen kuin tärppäsi Rv4+6