Laitoin sitten ex-hoidon vaimolle viestin
Tunnistin miehen ihan vahingossa eräästä ryhmäkuvasta facessa ja sitä kautta selvisi vaimon nimi. Vaimolla julkisesti näkyvissä kuvia ja nyt näkyvät olevan lemmenlomalla. Laitoin viestiin deittisovelluksen ja nimimerkin, mitä miehensä käyttää. Saas nähdä miten pian parisuhdestatus vaihtuu. Olen varmasti inhottava ihminen, mutta niin on ukkonsakin!
Kommentit (15)
Pöh, ukko on varmasti jo laatinut sopivan selityksen kavereista, jotka on tehneet jäynän.
Hei,
olemme ulkoistaneet parisuhteemme seksin. Miehet runkkaan vessapaperiin niin miksei sitten johonkin naiseenkin?
Ystävällisen terveisin:
Mervi
Vierailija kirjoitti:
Hei,
olemme ulkoistaneet parisuhteemme seksin. Miehet runkkaan vessapaperiin niin miksei sitten johonkin naiseenkin?
Ystävällisen terveisin:
Mervi
Niin, seksi ei ole mikään juttu, mutta jos menee henkisemmälle tasolle se on jo ihan toinen tarina.
Luulet, että me vaimot olemme kädettömiä emmekä esim osaa käyttää tinderiä? Olemme avoimessa suhteessa ja kummallakin on omat profiilinsa. Ympäristön paheksunta on jotain sellaista, että joudumme valitettavasti etenemään epärehellisesti, mutta maailman on pikku hiljaa muuttumassa ja ehkä me varatut binaisetkin voimme hakea seuraa avoimemmin ja rehellisemmin.
Nyt aloittaja istuu kädet hikisenä koko yön facebookin äärellä päivittämässä sivua, että joko kohta vaihtuu status...
Hyvä juttu. Pettäjät kuuluu käräyttää.
Ihan oikein. Minä haluaisin vaimona tietää, jos mieheni pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, ukko on varmasti jo laatinut sopivan selityksen kavereista, jotka on tehneet jäynän.
Kaverit sitten muka viestittelee ja ilmestyy jopa treffeille?
Vierailija kirjoitti:
EX Hoito, siis sä oot hoitanut tätä henkilöä.
Ap taitaa olla lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Minä haluaisin vaimona tietää, jos mieheni pettäisi.
Juu, et oikeasti haluaisi🤔
Vierailija kirjoitti:
Nyt aloittaja istuu kädet hikisenä koko yön facebookin äärellä päivittämässä sivua, että joko kohta vaihtuu status...
En tiedä vaihtuiko status, koko profiili katosi...
EX Hoito, siis sä oot hoitanut tätä henkilöä.