Harrastaako kukaan enää fitness-juttuja?
Joskus 2013-2015 useampi tuttu "tavismimmi" hurahti fitnekseen. Oli treenitrikoita ja sheikkereitä, tuutattiin someen saliselfieitä toisensa perään ja mainostettiin pääsyä Bodycampin pro teamiin. Joku jopa kilpaili bikini fitneksessä, muttei saavuttanut sen kummempia sijoituksia. Sittemmin entinen harrastus on nähtävästi jäänyt unholaan ja somesta poistettu vanhat fitness-kuvat. Vieläköhän joku oikeasti harrastaa tuota?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tohon aina joku reppana 19v vieläkin hurahtaa mutta kehonpalvonnasta on tultu ehkä enemmän siihen suuntaan että liikutaan koska se pitää terveenä ja esim. tanssi tosi suosittua. Hillitön suorittaminen on jo onneksi aika passé. Ruokavaliot on kyllä uskonnon asemassa edelleen
Olisikin näin, mutta valitettavasti trendi on menossa ihan toiseen suuntaan. Terveen ja urheilullisen kehon sijaan nuorten ihanne alkaa taas olla 90-luvun tyylinen heroin chic laihuus.
Meneekö taas heroin chic suuntaan?
Siis ihan aidosti olen ihan tipahtanut nykyisistä kauneusihanteista. Olen jo lähempänä täti-ihmistä kuin edes nuorehkoa ja tyylikästä aikuista naista : d
Ei se ikinä muodista mennytkään. Laiha on aina muotia. Jättitakapuolesta innostuivat vain ne joilla se oli jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tohon aina joku reppana 19v vieläkin hurahtaa mutta kehonpalvonnasta on tultu ehkä enemmän siihen suuntaan että liikutaan koska se pitää terveenä ja esim. tanssi tosi suosittua. Hillitön suorittaminen on jo onneksi aika passé. Ruokavaliot on kyllä uskonnon asemassa edelleen
Olisikin näin, mutta valitettavasti trendi on menossa ihan toiseen suuntaan. Terveen ja urheilullisen kehon sijaan nuorten ihanne alkaa taas olla 90-luvun tyylinen heroin chic laihuus.
Meneekö taas heroin chic suuntaan?
Siis ihan aidosti olen ihan tipahtanut nykyisistä kauneusihanteista. Olen jo lähempänä täti-ihmistä kuin edes nuorehkoa ja tyylikästä aikuista naista : dEi se ikinä muodista mennytkään. Laiha on aina muotia. Jättitakapuolesta innostuivat vain ne joilla se oli jo valmiiksi.
En tiedä onko se ihan noinkaan - ei kai takapuoli-implantit ja lantion täyteaineet olisi olleet muotia, mikäli ihmiset (naiset) eivät oikeasti olisi sellaisia muotoja halunneet.
Mutta tärkein pointti kai tässä muutoksessa on, että tässä aiemmin oli muotia kun hoikallakin oli lihaksia, mutta seuraavaksi näyttäisi olevan tulossa muotiin taas äärimmäinen laihuus ilman näkyviä lihaksia.
Noita fitnesstyttöjä kun katselee, niin aika monella omaan silmään ainakin isot silarit. Ainakin tuossa fitness dokkarissa. Siinäkin haetaan jotenkin luonnotonta ihmismallia, rasvaton lihaksikas vartalo jonka kruunaa luonnottoman isot kiinteät rinnat. Kai tämäkin on tai oli jonkun ihanne.
tollaset paineet ulkonäöstä ei ole hyväksi mielenterveydelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Terveen ja urheilullisen kehon ihanne" -> oikeasti ylipaino lisääntyy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Noita fitnesstyttöjä kun katselee, niin aika monella omaan silmään ainakin isot silarit. Ainakin tuossa fitness dokkarissa. Siinäkin haetaan jotenkin luonnotonta ihmismallia, rasvaton lihaksikas vartalo jonka kruunaa luonnottoman isot kiinteät rinnat. Kai tämäkin on tai oli jonkun ihanne.
Yksi tuttu hurahti 20-vuotiaana bikini fitnessiin. Laihtuessa rinnat pienenivät, joten kävi Virossa laittamassa silikonit, äiti kustansi. Miltähän tuntuu nyt vuosia jälkeenpäin huuman laannuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu hurahti 20-vuotiaana bikini fitnessiin. Laihtuessa rinnat pienenivät, joten kävi Virossa laittamassa silikonit, äiti kustansi. Miltähän tuntuu nyt vuosia jälkeenpäin huuman laannuttua.
Mutta eikö näitä silareita oteta.vaan omaks iloksi, näin olen kuullut monasti väitettävän 😂
Kohta on taas kirpputoreja ja realisointikeskuksia padelhallit ja gymit täynnä. Tripaalit meni jo.
Olen lukenut sellaisesta punaisen sohvan fitnes henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut sellaisesta punaisen sohvan fitnes henkilöstä.
Mulle ei avautunut tää?
Kouluttautuuko vielä joka toinen muikkeli personal traineriksi ja elämäntapavalmentajaksi?
Aika monella näistä ole perhettä, ovat vaan kadonneet fitness skenestä
Ei tarvitse harrastaa, tärkeintä on saada salilla takapuoli mahdollisimman isoksi ja muodokkaaksi! Onneksi edes se onnistuu treenaamalla toisin kuin vaikka rintojen saaminen isommiksi ja riippuvimmiksi.
Parhaassa kunnossa olevat miehet ja naiset alkavat olla jo 30-40 -vuotiaita. Nuoret kollit ja kanat ovat velttoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mitä Ylen Muodonmuutoksia -dokkarin tytöille nykyään kuuluu. Siinä oli ainakin Linda Paldanius ja Jutta Kärri.
onko tähän tullut selvyyttä?
Ei kai tuollaista rääkkiä ja tarkkaa ruokavaliota kukaan kovin kauan jaksa? Aikansa kutakin.
Nostelen tätä ketjua! Katsoin kipeänä sohvalla maatessa tänään tuon Muodonmuutoksia-dokumentin, joka edelleen nähtävillä Areenassa. 😁
vitsit tuo touhu vaikuttaa näin 2024 jotenkin ummehtuneelta. Miesvalmentaja läkäpöksyissään käskee Johannaa hymyilemään jne. Jutta punnailee tyyliin salaatinlehtiä
Toivon näiden naisten elämään onnea, varmasti ovat aikuistuneet vuosien varrella, kuten joku sanoikin. Aino Still on ainakin ollut töissä LVM:ssä pari v. sitten ja Jutta Mehiläisessä. Johanna Pöllänen on äitiyslomalla työpaikastaan.
Ah, muistan kun itsekin olin kaverin mukana muutamassa kisassa kannustamassa joskus v. 2015. 😁 Valkoviinillä kireään loppukiriin ennen kisoja! Oi aikoja, oi tapoja!
Valitettavasti on näin. Thinspo on taas in, tällä kertaa sitä löytyy paljon Kpopin maailmasta, esimerkiksi Jang Wonyoung niminen tyttö on laihduttavien teinien idoli. Mutta länsimaisetkin julkkikset ovat seuraamassa uutta laihuustrendiä, ihan Kim Kardashianista lähtien. Ja jo valmiiksi laihat julkkikset ovat entistä laihempia nykyään, kuten malli Bella Hadid.