Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan bileet ja ulkopuolinen olo, menenkö vai en..

Vierailija
04.05.2022 |

Eli ylihuomenna olisi työpaikan bileet tulossa joihin ilmoittauduin erään ystäväni houkuttelemana (hän siis samassa firmassa töissä) ja kyseessä siis aika iso firma joista suurin osa muista sinne tulevista ovat minulle melko tuntemattomia. No nyt hän ei pääsekään sinne tulemaan. Aloin miettimään että menenkö minäkään, kun olen aika ujo selvinpäin enkä kovin läheinen muiden sinne tulevien kanssa ja en kauheasti osaa keksiä mitään juttelun aiheita selvinpäin, ja lisäksi pelkään että yritän hakea liikaa rohkaisua alkoholista ja sitten menee överiksi niin kun vähän kävi pikkujouluissakin kun olin aivan liian humalassa. Olen myös melko uusi talossa, vasta vajaa 2v töissä ollut siellä joten en kovin hyvin tunne ketään. Houkuttelisi kyllä mennä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ne pikkujoulut hävettävät vähän vieläkin. Mietin kauheasti mitä muut ajattelevat kun mokailin siellä ja haluavatko edes minua juhliin jos pelkäävät että minulla menee taas överiksi. Ap

Vierailija
2/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan. Otat vähän huikkaa ja siitä se lähtee. Tiiä minkälaista könsikästä löytyy. Turha pihtailu pois.

Vierailija
4/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa mennä. Mutta tee periaatepäätös mennä selvinpäin. vapaamuotoisissa tilaisuuksissa ihmisiin tutustuu. 2kk on lyhyt aika olla firmassa, 2v on aika, missä itse tutustun työporukkaan jo hyvin, mutta olen töissä pikku yksiköissä(20-50).

Vierailija
5/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen juhla? Voisitko käydä vain pistäytymässä, esim. syömässä ja paeta sitten paikalta.

Vierailija
6/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen juhla? Voisitko käydä vain pistäytymässä, esim. syömässä ja paeta sitten paikalta.

No ruokailu siellä on melkein heti alussa ja sen jälkeen jotain ohjelmaa ja ryyppäämistä. Minä kun en kauheasti tykkää osallistua mihinkään ohjelmanumeroihinkaan. Ap

Vierailija
7/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans työkaveri teki oharit. Menin sit yksin. Vähän juttelin muiden kanssa. Tanssin vähäsen, katselin kun muut kompuroi. Sit läksin kotiin. Kyllä mä siellä kuiten useamman tunnin olin. Nyt mä odotan, et mä pääsen tekee työkaverille oharit.

Vierailija
8/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin edes testaamaan. Voit aina lähteä vaikka ruokailun jälkeen pois, jos tuntuu siltä. Sitä paitsi muut häpeävät omia 'mokailujaan', ei kukaan enää muista pikkujouluja. Jos haluat olla täysin selvinpäin, niin varmasti muitakin ei-juovia on

Vierailija
9/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.

Vierailija
10/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruokailu siellä on melkein heti alussa ja sen jälkeen jotain ohjelmaa ja ryyppäämistä. Minä kun en kauheasti tykkää osallistua mihinkään ohjelmanumeroihinkaan. Ap

Nuo ohjelmanumerot kyllä aika iso tekijä, jos ei tykkää osallistua. Mutta jos se on vaan sitä, että mieluummin jättäisi osallistumatta kuin että se saa suorastaan pakokauhun tms valtaan, niin eipä tuo sitten niin iso juttu ole tuokaan.

Mene, syö ja lähde pois, kun siltä tuntuu. Mutta jätä se ryyppääminen, jottei tarvitse jälkikäteen harmitella.

Hyvähän se on joskus käydä vähän tuulettumassa ja nähdä ihmisiä muussakin ympäristössä, kun ilmiselvästi homma sinua kiinnostaa.  Häivyt sitten halutessasi kaikessa hiljaisuudessa niin ettei kukaan tajua ja rupea kyselemään mitään.

Vierailija
11/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muiden kanssa; mene ja syö ruoka ja sen jälkeen mietit haluatko jäädä.

Itse samassa tilanteessa kyllä joisin mutta jos ei alkoholi maistu et varmasti ole ainoa!! Monissa työpippaloissa missä olen ollut on ollut yleistä että monet ei juo koska eivät halua nolata itseään työporukassa tai joku muu syy. Kukaan ei taatusti kysy mikset juo

Vierailija
12/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa käyttäytyä niin älä mene hooora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä