Minulla on tilillä ainoastaan 40.000e ja olen jo 39v. Mitä ajattelet tilanteestani?
Onko tämä normaali tilanne ikäiselleni? Velaton omistusasunto on. Perintöjä ei tulossa.
Kommentit (97)
Olen ennenkin vastannut ap:lle, että mulla ei ole pankissa mitään kuin 80 000 velkaa. Olen pieneläkeläinen, mutta onneksi pankki luottaa minuun.
Mitenkä tulen pärjäämään?
Ajattelen että taloudellinen tilanteesi on oikein hyvä, et ole riskinottaja vaan arvostat turvallista vakaata tilannetta vaurastumisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
On sulla 39 000 enemmän ku mulla
Ja 39 900 enemmän kuin mulla :). Mutta mulla on ollut asunto jo kolme vuotta, vuokra-asunto tosin, mutta ennen tätä elin 10v kadulla pahassa päihdekierteessä, että huonomminkin voisi olla. Ei yhtään ahdista eikä hävetä.
Että voisit kerätä enemmän. Jos joudut eläkkeellä hoitokotiin niin he syynäävät tilit.
Hoitokotimaksu on 5000 kuukaudessa ja jos eläkkeesi on 2000 niin he saavat tuosta tililtäsi loput.
Verorahoista maksetaan 5 miljardia hoitokotimaksuja, kun osalla eläke on pieni.
Paljoo sinua ei lämmitä kyseinen raha määrä kun yksinäsi olet ja roikut sivusto.Miten sen hankeit tai sait?
Ajattelen, että kuka hullu pitää rahaa tilillään. Korot nollassa ja inflaatio syö kaiken arvon.
Minulla on tilillä n. 200€ ja olen 51-vuotias, mitäs ajattelet siitä?
onnellinen
ps. Miksi pitäis ajatella yhtikäs mitään?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tilillä n. 200€ ja olen 51-vuotias, mitäs ajattelet siitä?
onnellinen
ps. Miksi pitäis ajatella yhtikäs mitään?
Onko muuta omaisuutta tai sijoituksia vai tuossako on kaikki mitä sinulla on?
Jatketaan tässä ketjussa aiheesta keskustelua kun perustamani vastaava poistettiin.
No AP, pidän sua tyhmänä tai provona, helpottako?