Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tilillä ainoastaan 40.000e ja olen jo 39v. Mitä ajattelet tilanteestani?

köyhä nainen ?
04.05.2022 |

Onko tämä normaali tilanne ikäiselleni? Velaton omistusasunto on. Perintöjä ei tulossa.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt aika mukava tilanne ole? Lepäilee laakereillaan ainakin 2-3 vuotta tekemättä mitään jos siltä tuntuu, aasian lämmössä vuosikymmenen!

Vierailija
2/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin lähinnä, mitä tuo summa tilillä tekee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itelläni 25'000 ja perintöä tulossa noin 400'000 osa rahana osa talona ja muuna omaisuutena. Sinun tilanne on huono. M27

Vierailija
4/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin lähinnä, mitä tuo summa tilillä tekee....

Kasvaa korkoa tietysti!

Ostaisin tuolla Teslan osakkeita kiireellä niin olis eläkepäivät turvattu.

Vierailija
5/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lopettaa töitä tai leuhkia pankkitilin saldolla. Ei tuolla pitkälle pötki.

Vierailija
6/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä 30 000, velkaa 70 000 ja ikää 37. Varmasti olen vain askeleen päässä katuojasta ja köyhäintalosta.

Vierailija
7/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lopettaa töitä tai leuhkia pankkitilin saldolla. Ei tuolla pitkälle pötki.

Olen jo työtön. Nimenomaan, tuossa ei ole mitään leuhkimista. Ei pötki pitkälle, siksi pyrin ettei saldo mene ainakaan tuon alle missään vaiheessa.

ap

Vierailija
8/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla 39 000 enemmän ku mulla

Vierailija
9/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo summa on käyttötililläsi niin olet tyhmä. Käyttötilillä pidetään semmoista summaa minkä voi joskus olettaa että tarvitsisi heti käyttöön. Minulla on tällä hetkellä liikaa käyttötilillä, vähän yli 21000 € mutta sijoitukset heittelevät nyt päivittäin joten en ole viitsinyt laittaa lisää sijoitustileille vaikka inflaatio tosin syö sitä koko ajan. Kaikki on suhteellista mutta kyllä tuo sinun hallussa oleva summa ihan hyvä alku on, jos sijoitat.

Vierailija
10/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että arvostat vain kylmiä arvoja. Ei jatkoon.

Vierailija
11/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 16 ja tilillä on vain pari miljoonaa ja arvo-osuustilillä on vasta 10 miljoonalla osakkeita. Sijoitusasuntojakin on vasta 200. Pitää olla huolissaan?

Vierailija
12/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo summa on käyttötililläsi niin olet tyhmä. Käyttötilillä pidetään semmoista summaa minkä voi joskus olettaa että tarvitsisi heti käyttöön. Minulla on tällä hetkellä liikaa käyttötilillä, vähän yli 21000 € mutta sijoitukset heittelevät nyt päivittäin joten en ole viitsinyt laittaa lisää sijoitustileille vaikka inflaatio tosin syö sitä koko ajan. Kaikki on suhteellista mutta kyllä tuo sinun hallussa oleva summa ihan hyvä alku on, jos sijoitat.

Minulla ei ole varaa menettää euroakaan joten en uskalla sijoittaa. Sijoittaminen on niille joilla on varaa hävitä, minulla ei ole. Mielellään sijoittaisin mutten uskalla.

ap

Vierailija
13/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että sinulla taitaa olla dementia, kun teet tämän saman aloituksen joka ikinen päivä.

Vierailija
14/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin vuodessa.

Tähtään +10000 säästöjä ja +20000 sijoitustuottoja/a

Olen tosin jo 40v

Vierailija
15/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sijoitukseen sen satadonaa ja vuoden päästä menin kuunteleen op n paljonko riskittömät sijoitukseni ovat kasvaneet niin olinkin hävinnyt 4000 e jonka olisin voinut vaikka juoda tai olla ulkomailla silläkin summalla tai imettänyt itseäni thaikkunaisilla

Vierailija
16/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on ap asuntosi arvo?

Vierailija
17/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta omistaa suht iso summa rahaa jota ei oo varaa käyttää mihinkään.

Vierailija
18/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitoin sijoitukseen sen satadonaa ja vuoden päästä menin kuunteleen op n paljonko riskittömät sijoitukseni ovat kasvaneet niin olinkin hävinnyt 4000 e jonka olisin voinut vaikka juoda tai olla ulkomailla silläkin summalla tai imettänyt itseäni thaikkunaisilla

Sijoituksilla on sellainen jännä tapa että ne voivat mennä plussan tai miinuksen puolelle. Ikinä ei tiedä.

Sinuna jatkaisin nyt sijoittamista sillä saat rahalloissa tällä hetkellä enemmän kuin silloin aiemmin.

Vierailija
19/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on ap asuntosi arvo?

Tässä kunnossa, missä se nyt on, ei varmasti enempää kuin 60.000e. Sijainti kuitenkin hyvä, palvelujen keskellä 40km Helsingistä.

ap

Vierailija
20/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa kurjalta omistaa suht iso summa rahaa jota ei oo varaa käyttää mihinkään.

En ole ap mutta vastaanpa silti.

Minä pitelen toisinaan tilillä suuriakin summia. Miksi? Koska säästän seuraavaa sijoitusasuntoa varten. Parhaimmillaan tililläni on ollut kuusi numeroinen summa ja sitten hetken kuluttua tili onkin lähes nollilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän