Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeintä on että molemmat nauttii - mies ja muna?

Vierailija
04.05.2022 |

Minulla oli kiihottavaa viestinvaihtoa ja myös toimintaa yhden tutun kanssa. Ajattelin että olisi voinut olla potentiaalia fwb tms suhteelle, mutta kokoajan enemmän lyö vain läpi kuinka minä tyydyttäisiin häntä, ei lainkaan sitä kuinka hän tyydyttäisi minua.

En oikein tiedä mitä edes yritän kysyä, ehkä että onko tämä normaalia näin? Voisiko se muuttua vielä sellaiseksi suhteeksi, jossa molemmat saisi tasapuolisesti nautintoa. Itse olen ajatellut ehkä antaa lopullisesti rukkaset, en näe mitä itse tästä asetelmasta juuri hyötyisin tällaisenaan.

Oletteko löytäneet fwb suhteeseen miehiä, jotka ajattelevat myös naisen nautintoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies on sellainen! Ei ikinä jätä minua ilman!

Muista miehistä vain toisenlaisia kokemuksia, just niitä joissa nauttii mies ja muna!

Vierailija
2/7 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin,että sanot tuon hänelle ihan suoraan,vaikka vähän vitsin varjollakin,että sinulla on tunne että nyt on haussa se että molemmat nauttii,mies ja muna, ja se ei ole lähelläkään sitä mitä sinä haet. Se ehkä havahduttaa häntä ajattelemaan asiaa,useimmat toivoo myös naiselta kykyä sanoa suoraan mitä haluaa. Jos taas mies vetää herneen nenään,häntä ei todellakaan ollut tarkoitettu sinun kanssa nautinnolliseksi fwb-seuraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää. Pakko päästä polkemaan tulpatonta mopoa ja soutamaan järveä, joka ei kulu.

Nimim. Pizza räjähtänyt naamalle ja tumput ahkerassa käytössä

Vierailija
4/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sitä mieltä, että on tärkeintä, että mies ja muna nauttii eniten naisen orgasmeista ja naisen nautinnosta. Ilman niitä rakastelu on valjua kädenlämpöistä. Mitä kuumenpana käy nainen sen suurempi nautinto miehelle.

Jos mies ei saa naistaan kuumaksi on seksi yhtä kylmää kuin kolea syysaamu. Mielummin ilman.

Vierailija
5/7 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin.. NAIN ..se käy: Mies vie ja. (naisetvikisee..)

elämä on. Hei tyydy siihen (nainen ja) Hottentotti!

Vierailija
6/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sitä mieltä, että on tärkeintä, että mies ja muna nauttii eniten naisen orgasmeista ja naisen nautinnosta. Ilman niitä rakastelu on valjua kädenlämpöistä. Mitä kuumenpana käy nainen sen suurempi nautinto miehelle.

Jos mies ei saa naistaan kuumaksi on seksi yhtä kylmää kuin kolea syysaamu. Mielummin ilman.

No varsinkin tämmöisessä suhteessa, jossa ei ole kyse parisuhteesta niin miksi alkaisin huonoon seksiin. Sellaiseen jossa olo on kuin jollain esineellä, johon mies vain tyhjentää kassinsa ja toteuttaa yksipuolisesti fantasioitaan. Olen nyt tätä miettinyt ja aina vain vähemmän kiinnostaa. Löydän varmasti paremman miehen. Ap

7/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä äijä vaihtoon. Molempien yhteinen nautinto on parasta ja tärkeintä!