Lapsi työnsi rattaat alas portaisiin!
Koin tänään eräässä pienehkössä lastentarvikeliikkeessä jutun, missä nainen jätti lastenrattaa (ja lapsen rattaisiin) noin kahden metrin päähän portaista. Ja läksi itse kiertämään kauppaa. Seuraavaksi liikkeeseen tuli äiti ja kaksi vanhempaa lasta. Toinen lapsista otti rattaaat ja tyrkkäsi ne rattaat lapsinen portaat alas (varmaan 30 porrasta oli ainakin). Ryntäsin rattaiden perään, mutta rattaat vaan kolis ja kolis alaspäin ja lopulta kaatuivat. Vauva rupesi itkemään ja vauvan äiti juoksi äkkiä paikalle ja meni ihan paniikkiin ja juoksi liikkeestä ULOS!
Minä sitten katsoin samaan aikaan mitä lapselle oli käynyt, vähän tuli suusta verta, mutta muuten lapsi voi hyvin, kun oli valjaissa.
Otin vauvan syliini valjaista ja myyjä tuli nostamaan rattaat ylös. Äitiä ei näkynyt missään!
Tässä vaiheessa tämä äiti jonka lapsi oli tyrkännyt vaunut alas oli hävinnyt lapsineen pois kaupasta.
Juteltiin siinä myyjälle, että mitä tehdään ja meinattiin soittaa kohta poliisille mitä tehdään lapsen kanssa. Samassa tämä nainen (jonka lapsi minulla oli) tuli liikeeseen miehen kanssa ja he ottivat lapsen minulta ja rattaat myyjältä. Ja poistuivat paikalta, eivät sanoneet sanaakaan.
Kaikista hulluinta minusta oli tuon äitin käytös jonka lapsi työnsi ne rattaan portaat alas
Kommentit (5)
se nyt oli niin itsestään selvää, etten edes tajunnut sitä kirjoittaa. Mutta kyllä mua kiinnostas jos mun lapset työntäs toisen lapsen alas portaisiin
Jos oma lapseni työntäisi rattaat alas portaista olisin todella järkyttynyt ja veisin lapsen vähän juttelemaan jonkun terapeutin kanssa... Sen vauvan äidin järkytyksen ja oudon käytöksen ymmärrän, mutta tuo toinen poppoo on todella epäilyttävä.
itsellä yksi ainut lapsi ja sekin pieni (aika vaikea arvioida ikää). Mutta lapsi käveli hyvin ja jutteli äidille selviä pitkiä lauseita. Että voi vaikka olla vanhempikin?? -ap-
Onneksi kuitenkaan vauvalle ei käynyt tuon pahemmin.