Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuksen kontrolloiminen

Vierailija
03.05.2022 |

Haluaisin kuulla positiivisa kokemuksia ahdistuksen kontrolloimisesta ja päihittämisestä. Olen kamppaillut vuosia keskivaikean/vakavan masennuksen ja ahdistuksen kanssa ja 2 vuotta sitten sain niihin lääkityksen joka helpotti oloa huomattavasti ja pystyin vihdoin tekemään töitä ilman jatkuvia paniikkikohtauksia ja maahan lyövää huonommuuden tunnetta, mutta nyt olen huomannut viimeisen parin kk aikana noiden lääkkeitä edeltävien olotilojen hiipivän taas takaisin ja se turhauttaa suunnattomasti. Pelkään että alkaa vaikuttaa jaksamiseeni töissä sekä keskittymiskykyyni, olen asiakaspalvelualalla. Luultavasti täytyy keskustella lääkärin kanssa että jos kokeilisi nostaa annostusta mutta toista lääkettä on jo kerran nostettu ja molemmat muistaakseni SSR lääkkeitä joten en tiedä kuinka hyvä se on vielä vahvempia tabuja napsia.
Miten te muut pystytte kamppailemaan masennus/ahdistus/paniikkikohtausten kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä <3 Itselläni on ahdistuskohtauksia jännittäviä tilanteita ennen. Itse helpottaa tieto, että olen ne tilantee yleensä kuitenkin klaarannut, ja muitakin jännittää. Lisäksi tarkoitus olisi opiskella rentoutumista mielikuvien ym. avulla. Sanovat, että kun itsensä oppii rentouttamaan, niin se on kuin pyörällä ajo. Lisäksi mietin että voisit mennä lääkäriin tarkistamaan lääkityksen riittävyyden.. ja ylipäänsä keskittyä ahdistuksen ja masennuksen juurisyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla