Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten kanssa työskentelevä mies

Vierailija
03.05.2022 |

Olen useita kuukausia käynyt erään nuorisotyöntekijän vastaanotolla keskustelemassa huolista ja murheista, taloudellisista asioista, mielenterveydestä sun muusta. Hämmennyin kun hän oli käynyt vapaa-ajalla stalkkaamassa insta stooriani ja todennäköisesti paljon muutakin yksityisellä tilillään. Olen tuntenut oloni vähän epämukavaksi käynneillä tämän jälkeen. Onko tämä ammattieettisesti ok käydä stalkkaamassa nuoren someja? Koska itse koen omasta näkökulmastani teon vääräksi, sillä olen kuitenkin hänen asiakas niin eihän niiden asioiden mitä sosiaalisessa mediassa julkaisen pitäisi hänelle kuulua ollenkaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä nuorisotyöntekijöitäkin perseherutuskuvat kiinnostaa.

Vierailija
2/5 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten julkaiset some yhtään mitään jos niitä ei saa lukea kuin mielestäsi harvat ja valitut? Omaa tyhmyyttäsihän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ammattimaista.

Vierailija
4/5 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy Setien kanssa juttelemassa. Ei varmaan hyvä luottaa jokaiseen. Kirjaako tietoja ylös, stalkkaa vai huohottaja.

Vierailija
5/5 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ammattikoulussa Startti-luokan opettajana, seurasin säännöllisesti nuorten sometilejä. IRC-Galleriasta selvisi, miksi nuori lintsaa koulusta sillä kertaa ja keiden kanssa lintsaa, miten pahasti on krapulassa tai aineissa jne. Näistä sitten yhteyksiä huoltajiin, kurattoriin, terveydenhoitajaan, poliisiin tai muihin yhteistyötahoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan