Mä en halua näyttäytyä alasti
Yleensä mulla on päällä joku musta pitsinen toppi. Rintsikat ja pikkarit lähtee, mutta mä jätän tuon topin vatsan peitoksi. Mua ahdistaa täysi alastomuus. Ei se ole tuntunut ketään haittaavan, mutta mitä mieltä?
Kommentit (9)
Vastaus riippuu varmaan vähän siitä onko ap mies, nainen vai joku 34 muusta sukupuolesta.
Ymmärrän kyllä sen ahdistuksen, mutta kyllähän se mies sun vatsan koon näkee ja tuntee sen muodon myös sen topin läpi.
Ei se maha millään topilla mihinkään katoa. Koittakaa nyt elää vaan rohkeasti itsenne kanssa.
Me olemme kesällä mökillä vaimon kanssa aina alasti, jos sää sen sallii. Se on kivaa ja kiihottavaa. Harrastamme seksiä jopa useita kertoja päivässä ihan missä vain, kun mieli tekee.
En tykkää jos naisella on jotakin peiteltävää. M, vela
Rakkaus ei runkoja katso,saa olla iso tai pieni.Jos joutu häpeen itseä niin suhde on huono
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei runkoja katso,saa olla iso tai pieni.Jos joutu häpeen itseä niin suhde on huono
Silti se häpeä voi olla omien korvien välissä, eikä sitä välttämättä poista se, että toisen mielestä ei ole mitään hävettävää. Naisille varsinkin on jo pienistä pitäen toitotettu, minkälainen kroppa pitää olla, joten ei synytynyt häpeä siitä ettei täytä ihanteita poistu yhtäkkiä sekään.
Minusta seksi on parasta iho vasten ihoa, molemmat alasti, koska minulle seksi on myös läheisyyttä ja rakkaudenosoitus parisuhteessa. Mutta tärkeintä on että pystyy olemaan rennosti itsenään ja jos toppi sen sinulle tekee, niin pidä ilman muuta se päällä.