Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että inhoan sitä kun ihmiset yrittävät aina lytätä ja alistaa!

Vierailija
03.05.2022 |

Aina jossain tilanteessa joku I D I o o t t I on repimässä työkalua käsistä, lyttäämässä sanoilla yms. En osaa siinä itse tilanteessa sanoa usein mitään, en vain tajua. On kiusattu koko pieni ikä niin menen lukkoon.

Olen ratkaissut asian niin etten enää puhu näille alistajille mitään. Jätän omaan arvoonsa. Miettikööt keskenään miksi en enää puhu heille tai mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan ymmärrä noita. Itse ei tule mieleenkään lytätä ketään yms.

AP

Vierailija
2/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? Yläaste vai työpaikka? Voitko vaihtaa paikkaa, ettet ole tekemisissä sellaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin kiehuu päässä yksi suht pieni tilanne, mutta kun ei se paljoa vaadi että pää räjähtää!

AP

Vierailija
4/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä? Yläaste vai työpaikka? Voitko vaihtaa paikkaa, ettet ole tekemisissä sellaisten kanssa.

Joo no ei tarvitse tätä tapausta kohta enää nähdäkään. Koulu muttei yläaste enää. Olen joku pari kertaa yli tuon iän.

AP

Vierailija
5/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pikapuoliin ota uutta asennetta hiljaa olemisen tilalle, loppuu sinulta pinta-ala kokonaan. Nyt otat homman haltuun ja heität samantyyppistä toimintaa kehiin ja lisäät tarvittaessa kierroksia. Hiljaa olemalla ei saavuta mitään. Tsemppiä ja ota neuvosta kiinni!

Vierailija
6/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttääminen, alistaminen, eriarvoistaminen-luonteenomaista ihmisille.

Vierailija
7/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen monenlaisia ja arviolta 2% on AP:n kuvaamia lyttääjiä. Ne on helppo jättää omaan arvoonsa, kun tietää millaisia ne 98% ovat.

Vierailija
8/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö lapiolla päähän. Oppivat olemaan.

Vierailija
9/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä tuossa vaiheessa. Minäkin joskus olin. Nykyään minä RÄJÄHDÄN raivosta silleen, että oikeein pelästyvät. Yleensä pyytävät anteeksi ja luikkivat pakoon nykyään. Jotkut ihmiset on semmoisia, että jos niille ei aseta rajoja ja ne ei jopa hieman joudu pelkäämään, ne aina testaavat ja tökkivät ja aina yrittävät kävellä ylitse. Itsehän en sitä tyyppiä yhtään enää siedä enkä katsele.

Vierailija
10/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ajan kokee tilanteita, joissa tulee lytätyksi, alistetuksi ja väärinkohdelluksi, voi myös olla että sille on herkistynyt niin paljon, että sitä näkee vähän kaikkialla aina kaupan kassassan käytöksestä kurssikavereihin... ei ole ehkä huono idea tehdä myös vähän itsetutkiskelua. Ei suuta tarvitse saada auki itse tilanteessa, ei ne ole mitään että "jos et nyt puhu niin pitää jatkossakin vaieta", vaan voi palata asiaan ja kertoa miten pahalta tilanne tuntui. Ei niihin ole mitään aikarajaa mihin mennessä se pitää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän