Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia paikkoja koulut ovat työskennellä? Kertokaa koulun henkilökunta.

Vierailija
03.05.2022 |

Kerrothan myös ammattinimikkeesi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin hullujen huoneessa.

Vierailija
2/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse toimin aikoinaan koulussa siivoojana. Mukavaa se oli, paitsi yhteistyö opettajien kanssa ei oikein toiminut. Sain siis maanantaina luokkien lukujärjestyksen, josta näin milloin mikäkin luokka on tyhjänä opetuksesta ja pääsen siivoamaan. Sen jälkeen kun paperin sain, ei kukaan tiedottanut muutoksista. Eli siivosin luokkaa, kun sinne pamahti opettaja ja liuta oppilaita. Ok, jää siivous välistä, en ehtinyt edes aloittaa.

Joku skitso ( en tiedä oliko itse rehtori vai kuka) pamahti kurkkaamaan siivoushuoneeseen ja karjui kun siellä oli kaikki 3 siivousvaunua yhtäaikaa (siis varmaan yritti vain jotain valitettavaa löytää aina)

A. yhdellä osa-aikaisella oli päivä jo päättynyt

B. Minä olin ruokatauolla

C. Yksi teki pyykinpesua ja vei roskia

Siellä koulussa siivousmitoitus oli kohdillaan. Ehti hyvin tekemään kaikki työt hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluisaa ja hirvee härdelli ympärillä koko ajan.

Vierailija
4/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni hirvein työpaikka oli koulu.

T. Entinen koulunkäynninohjaaja

Vierailija
5/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu koulusta. Isot koulut ovat meluisia ja ruuhkaisia. Työtaakka ei ainakaan vähene vaan lisääntyy koko ajan. Olen ihan puhki työpäivän jälkeen enkä jaksa mitään, kun olen monta tuntia kuunnellut älytöntä älämölöä. Koko aika pitää olla reagoimassa johonkin eikä mitään taukoja oikeastaan ole. Olen yläkoulun laaja-alainen erityisopettaja. Olen ollut erityisluokanopena pienessä alakoulussa ja se oli ihanaa. Oli hiljaisempaa ja enemmän aikaa suunnitella tunteja. Pystyttiin aika nopealla aikataululla muuttamaan suunnitelmia ja tekemään koko koulu jotakin kivaa. Palaan pieneen alakouluun heti kun vain saan paikan.

Vierailija
6/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulun toimistossa. Mukava työpaikka, viihtynyt hyvin jo yli 30 vuotta. Rentoa, myös etätöitä, oppilaat on kivoja, samoin opet.

Vierailija
7/7 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierarkiahimmeleitä vailla vertaa!