Isoin vagina mihin olet törmännyt.
Olin viikonloppuna baarissa ja tuli lähdettyä yhden naisen mukaan jatkoille. No homma eteni sänkyyn ja järkytys oli melkoinen kun aloin silittelemään mirriä. Valehtelematta sinne meni koko käsi oikeastaan kylmiltään. Ei tehnyt mieli seksiä enää, joten poistuin huonoon oloon vedoten. Ymmärrän kyllä että osalle mahtuu käsi kun venytellään ja olen mieltänyt heidät löysiksi, mutta tästä on näköjään vielä seuraava taso. Onneksi on myös toisenlaisia tarjolla. Tälle neidolle ei 15 senttiä ole kyllä mitään 🙃
Kommentit (25)
Onhan nuita erilaissii. Osa on väljemmän puoleisia ja osa sitte niitä hyvvii mikä takkii jakseloo naista pittää hyvänä.
just ihmettelin isointa näkenääni. siinä kattelin ja ihmettelin, niin takaa kuului tööttäys ja niemen muuttorekka peräkärryineen ajoi sinne sisään.
oli iso...
Minä näin videon jossa mies tunki koko päänsä sisään.
On tää melko iso. Oon ollu täällä perukoilla törmäyksen jälkeen.
T Joona
Vierailija kirjoitti:
Minäpä näin livenä kun pää tuli ulos sieltä.
Hirvilehmään törmäsin. Mutta ei mitattu värkkiä, lihapaino oli 220kg. Kylän riistamiehet nylkivät.
Auto meni lunastukseen.
Siinäpä se ei törmää mihinkään,kun karvalakkiin panis
En törmännyt, mutta tulin ulos, minusta se vaikutti silloin aika isolta.Mutta ei ollut tarpeeksi iso,kun ratkesi alhaalta!!
Yksi on tullut vastaan, jonne olisi voinut melkeinpä jalkaansa tarjota. Ihan normaalikokoinen nainen muuten, synnyttänyt kertomansa mukaan kolme isokokoista lasta. Tuntui kovasti häpeilevän asiaa, eikä voida puhua kovinkaan miellyttävästä kokemuksesta kummankaan osalta :( Sääliksi kävi kovasti, etenkin kun yhdistin mielessäni hänen kertomuksensa miehensä yllätyksenä tulleesta eropäätöksestä juurikin tuohon yhteen ominaisuuteen, muuten tuo nainen tuntui olevan kiltti ja herttainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on tullut vastaan, jonne olisi voinut melkeinpä jalkaansa tarjota. Ihan normaalikokoinen nainen muuten, synnyttänyt kertomansa mukaan kolme isokokoista lasta. Tuntui kovasti häpeilevän asiaa, eikä voida puhua kovinkaan miellyttävästä kokemuksesta kummankaan osalta :( Sääliksi kävi kovasti, etenkin kun yhdistin mielessäni hänen kertomuksensa miehensä yllätyksenä tulleesta eropäätöksestä juurikin tuohon yhteen ominaisuuteen, muuten tuo nainen tuntui olevan kiltti ja herttainen.
Se on yhtä huono tilanne kuin mikropeniksen tai ylensääkin pienen omaavilla miehillä. Sillä erotuksella että miehiä haukutaan ehkä enemmän ja törkeämmin. Tulisiko näistä hyviä pareja, se voisi jopa olla niin. N47
Vierailija kirjoitti:
olit kännissä. näit väärin: se oli sirkuksessa. ja eläintenkesyttäjä työnsi päänsä.. LEIJONAN! Kitaan.. haloo alkkis!
Vierailija kirjoitti:
just ihmettelin isointa näkenääni. siinä kattelin ja ihmettelin, niin takaa kuului tööttäys ja niemen muuttorekka peräkärryineen ajoi sinne sisään.
oli iso...
ja sitten Heräsin..
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se ei törmää mihinkään,kun karvalakkiin panis
niin. ja sinäpä sen täällä Parhaiten! tiedät: kokemus puhuu.. eikö?
Vierailija kirjoitti:
Helppo korjata pienellä leikkauksella!
Tiukin kokeilemani vagina oli se johon mahtui molemmat kädet. Löysin taasen se jossa annoin aplodit.
Oli niin iso, etten törmännyt vaan sujahdin sukkana läpi.