Mitä olet tehnyt elämässäsi oikein?
Kun täällä on jo keskustelu siitä mitä kadut elämässäsi, niin kysytään nyt että mitä olet tehnyt elämässäsi oikein? Minkälaisia rohkeita / vaikeita päätöksiä olet tehnyt ja olet yhä tyytyväinen?
Alla omia päätöksiäni.
Ammatinvalinta onnistui hyvin. Kaduin sitä aikaisemmin ja harmittelin että en päässyt toiselle alalle jolle olin hakenut, mutta nykyisessä tehtävässäni työllistyn ja tienaan keskinkertaisenakin paremmin kuin nuoruuteni ensisijaisessa vaihtoehdossa.
Olen hankkinut kokemusta useilta eri aloilta joilla voin hyödyntää kokemustani. Jos jään työttömäksi, en usko että uuden työn löytäminen olisi kovin vaikeaa.
Lopetin tupakanpolton yli kymmenen vuotta sitten poltettuani aikaisemmin noin askin päivässä. Onnistuin katkaisemaan sen kerralla. Pitkään teki mieli, mutta en ole langennut.
Erosin puolisostani, joka oli kova päätös, sillä lapset jäivät hänelle. Mutta olen onnistunut pitämään hyvät välit kaikkiin lapsiini ja suhde eksääni oli niin vaikea että olisin jatkanut sitä mielenterveyteni kustannuksella.
Pitkän epäröinnin jälkeen päätin muuttaa maaseudulle lapsuusmaisemiin ja viihdyn niin hyvin että en enää halua lähteä täältä.
Kommentit (15)
Muutin Suomesta toukokuun 26 päivä vuonna 1996 enkä takaisin ole palannut enkä palaa.
Lähdin pois ajoissa pahimman laman alta ja olin kyllä viisas että niin tein.
Silloin minulle sanottiin että olin rohkea, toiset taas kateellisina pilkkasi että vuoden päästä se on takaisin.Eipä ollut eikä ole.
Se on ollut paras ja isoin ratkaisu jossa tein todella oikein. Enpä katso muutenkaan isompia mokia tehneeni, sellaisia jotka olisivat elämääni vaikuttaneet sitä tai tätä.
Pitänee avata shampanjapullo kolmen viikon päästä kun tulee 26 vuotta täyteen lähdöstä.
Ymmärsin lopettaa turhan puolisonetsinnän sopivassa iässä.
m58
En ole kiusannut, vammauttanut, vainonnut, varastanut tai muutakaan sellaista. En haluaisi itselleni sitä taakkaa, vaikka psykopaateille se ei ole taakka.
Asetin vihdoin aikuisiän saavutettuani oman hyvinvointini etusijalle, riuhdoin itseni irti sairaasta lapsuudenperheestä ja olen sittemmin omistanut elämäni niistä haavoista parantumiselle.
En ole hankkinut lapsia, enkä ole koskaan ollut naimisissa.
En ole vielä alkoholisoitunut tai narkki.
Muuta ei sitten olekaan, mainitsemisen arvoista.
Valitsin opiskelupaikan työllisyyden enkä mielenkiinnon mukaan. Nyt olen kivassa työpaikassa, ja saan oikeastaan tehdä mitä huvittaa. Vapaa-aikaakin riittää niille mielenkiintoisille asioille ihan tarpeeksi.
Olemalla neitsyt.
Kun lukee näitä palstanaisten kommentteja miesten seksuaalisuudesta, niin olen iloinen, että olen neitsyt.
Valitsin hyvän miehen ja valitsin haluta lapsen. Valitsin olla hyvä äiti lapselleni. Valitsin kouluttautua alalle jossa töitä riittää ja josta maksetaan hyvin.
Kaiken mahdollisen. -Jos jotain on mennyt pieleen, joku kuxipäärotta on sekaantunut tapahtumaan.
Jätin kostamatta.