Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen eroon jatkuvasta painon tarkkailusta..

Vierailija
03.05.2022 |

Eli olen laihduttanut 30kg ja mitat nyt 169cm ja 64kg. Käyn lenkillä 1-2x viikossa ja kuntosalilla 2-3x viikossa, vähän sen mukaan miten perhe-elämältä ehdin. Ongelma se, että painosta on tullut minulle aivan pakkomielle. Käyn vaa'alla monta kertaa päivässä, ja pienikin nousu ahdistaa. Lisäksi jos pidän herkkupäivän ja vähänkin syön enemmän ja epäterveellisemmin niin paino nousee heti 2-3kg ja vaatteet puristaa saman tien, ja näiden pudottamiseen menee taas aikaa viikko ainakin. Nytkin olisi viikonloppuna tiedossa juhlat joissa tulee juotua alkoholia niin ahdistaa jo valmiiksi ajatus että paino nousee taas sen takia, melkein harkitsen koko juhlien jättämistä väliin. Haluaisin elää normaalisti ja nauttia elämästä ilman jatkuvaa painon tarkkailua, mutta en haluaisi alkaa lihomaan uudestaan koska nyt mahdun uusiin S-koon vaatteisiin ja vanhoista XL-vaatteista olen luopunut ajat sitten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä sama juttu!

Pituutta 169cm ja painoa tällä hetkellä 62kg. Taas alkoi laihdutus kesäksi. (Yleensä painan talvella 60-63kg ja kesällä 58-59kg).

Oon ollut yläasteella pullukka (70kg) ja parikymppisenä mulla oli joitakin vuosia syömishäiriö ja painoin n. 50kg... Paino on edelleen mun mietteissä koko ajan. Jos syön mitään epäterveellisetä niin koko ajan takaraivossa ääni huutaa "Älä syö! sun pitäis laihtua! Tajuatko paljonko tossakin on kaloreita!".

Näytän ihan OK:lta tässä 62 kgssäkin mutta en täydelliseltä. 

Valitettavasti itsekuri  ja oma aktiivisuus ei enää riitä pääsemään sinne 50 kilogrammaan joten nyt vellon jatkuvassa itseinhossa. :/

N31

Vierailija
2/4 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ahdistun heti jos en joku päivä pääse lenkille tai salille. Ahdistus alkaa heti siitä että nyt taas lihon. Ei tämmöstä elämää pidemmän päälle kukaan jaksa.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Täällä sama juttu!

Pituutta 169cm ja painoa tällä hetkellä 62kg. Taas alkoi laihdutus kesäksi. (Yleensä painan talvella 60-63kg ja kesällä 58-59kg).

Oon ollut yläasteella pullukka (70kg) ja parikymppisenä mulla oli joitakin vuosia syömishäiriö ja painoin n. 50kg... Paino on edelleen mun mietteissä koko ajan. Jos syön mitään epäterveellisetä niin koko ajan takaraivossa ääni huutaa "Älä syö! sun pitäis laihtua! Tajuatko paljonko tossakin on kaloreita!".

Näytän ihan OK:lta tässä 62 kgssäkin mutta en täydelliseltä. 

Valitettavasti itsekuri  ja oma aktiivisuus ei enää riitä pääsemään sinne 50 kilogrammaan joten nyt vellon jatkuvassa itseinhossa. :/

N31

Kuulostaa aivan minulta. Haluaisin vielä just tuon pari kiloa pois, 62kg ois minulle täydellinen paino. Mutta se ylläpito kun jokainen pienikin nousu ahdistaa. Ap

Vierailija
4/4 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa vaaka haneen.