Naisen alapää luomutilassa
Miten yleistä on, että 20-40v Suomalainen nainen antaa olla alakertansa luomutilassa?Pesee toki, muttei sheivaa karvojaan? Itseäni miehenä kiihottaa naiset, joilla on kunnon puska. Karvattomat vaikuttaa pikkutytöiltä.
Kommentit (14)
Naisen NORMAALI alapää.. tarkoitit varmaan? Soon iha kiva, kun nainen NÄYTTÄÄ Naiselta. ( erottaa noi milleniaaliveikkoset alaikäiset neitoset, aikuisista Naisista..) Kiva ja simppeli, iki-aikainen tyyli. Eikö?
ihminen OLE ihminen kirjoitti:
Naisen NORMAALI alapää.. tarkoitit varmaan? Soon iha kiva, kun nainen NÄYTTÄÄ Naiselta. ( erottaa noi milleniaaliveikkoset alaikäiset neitoset, aikuisista Naisista..) Kiva ja simppeli, iki-aikainen tyyli. Eikö?
Eihän tässä ollut pielessä kuin about kaikki.
Millenniaalit ovat olleet kaikki täysi-ikäisiä ja vuosien ajan.
Alapääkarvoitus taas kasvaa jo murrosiässä reilusti alaikäisenä.
Sinun kannattaisi hankkiutua vapaaehtoisesti kemialliseen kastraatioon ellet kykene erottamaan 6-vuotiasta aikuisesta naisesta.
tuolla kommentilla voisi kastroida kaikki 2015 laittomasti maahantunkeutuneet kaverit
Vierailija kirjoitti:
tuolla kommentilla voisi kastroida kaikki 2015 laittomasti maahantunkeutuneet kaverit
Miten kommentilla voisi kastroida ketään?
En tykkää karvoista etenkään naisella. Niin ja olen nainen siistityllä mallilla.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää karvoista etenkään naisella. Niin ja olen nainen siistityllä mallilla.
niin. niinhän 'te kaikki ootte': kliinisiä ja steriilejä.. (n.35v:t Ensi-synnyttäjänaiset. suomessa)? onse.
niin. 'siistitty (suomalainen nyky-) malli. voipojat..
on kiva kyllä. poikkeuksena heinäkuut silloin voi olla liian kuuma. ja silloin sakset käy kyllä karsintaan..
Sheivaan vain jos aion käyttää uimapukua. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan vain jos aion käyttää uimapukua. Muuten en.
Käytätkö usein?
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs nainen on posliini.
Väärin. Kun itämainen maljakko on posliinia parhaimmillaan. Ei kyllä mikään muu.
Luulen että n. 25% on luonnontilaisia.
Koita nyt päättää mistä pidät. Sun boogie on irrationaalista, ap.