Ostin loimulohta, mitäs siitä tekisin?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Loimulohi on varma keino pilata lohi. Se ei maistu hyvälle edes lämpimänä. Sinuna syöttäisin sen koiralle.
Fantastinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Pitääkö sitä juhlistaa oikein palstalla, että sulla on varaa kerran vuodessa syödä loimulohta?
Mitä mitäs sitten? Oletko huumeissa?
Ok. Eli sulla yksi päivä loimulohta ja loput päivät vuodesta huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loimulohi on varma keino pilata lohi. Se ei maistu hyvälle edes lämpimänä. Sinuna syöttäisin sen koiralle.
Ootko monestikin maistanut?
Valitettavasti olen ja jopa suoraan loimulaudalta. En ymmärrä ihmisten hinkua pilata hankkimansa kala. Savustettuna ja graavina lohi on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen ja jopa suoraan loimulaudalta. En ymmärrä ihmisten hinkua pilata hankkimansa kala. Savustettuna ja graavina lohi on paljon parempaa.
Olen kanssasi samaa mieltä. Ei se pilalla ole, mutta viimeiseksi valitsisin loimulohen. No, perunat ja kantarellikastike pelastaisi vähän. Mutta, makuasioista ei kannata riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman epänormaali. Suurin osa ihmisistä tykkä loimulohesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Pitääkö sitä juhlistaa oikein palstalla, että sulla on varaa kerran vuodessa syödä loimulohta?
Mitä mitäs sitten? Oletko huumeissa?
Ok. Eli sulla yksi päivä loimulohta ja loput päivät vuodesta huumeita?
Äly hoi. Älä jätä.
Mä varmaan ostaisiin vihreää tankoparsaa ja keittäisin sitä ja munia kaveriksi. Päälle voi-sitruunamehukastike ja valkosipulia, ehkä kapriksia myös. Vaalean leivän kanssa söisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Ei se pilalla ole, mutta viimeiseksi valitsisin loimulohen. No, perunat ja kantarellikastike pelastaisi vähän. Mutta, makuasioista ei kannata riidellä.
No niin siinä meni hyvät sienet ja lohikin pilalle samalla kertaa.
Loimukeitto
Vettä, perunaa, porkkanaa ja loimu kokonaisena, mausteita.
Mahtava loimulohisalaatti piristää aina päivää.
Uusia Pottuja kylkeen ja rapumarinoitua silliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loimulohihan on mahtavan hyvää ja välillä saa halvemmalla, kuin tuoreen lohifileen.
Pakasta ja anna auringon lämmössä juhannuksena sulaa hitaasti noin 3 päivää rantakivellä. Ottaa järvestä ja kivestä energiaa uuteen talveen. T. N.ordiin
Vierailija kirjoitti:
Itkettää kun meillä ei ole varaa loimuloheen. Mies toi juuri pirkka hernekeittopurkin kaupasta.
Hernekeitto sinapin ja ruisleivän kanssa on herkkua.
Itse sekottaisin sen mehukeiton ja soijarouheen kanssa. On se vaan nannaa. Aivan kuin perseseksi.
Olisi loimulohta jääkaapissa ja mietin tekisinkö oikeen superraikkaan salaatin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi loimulohta jääkaapissa ja mietin tekisinkö oikeen superraikkaan salaatin siitä?
Go for it! Loimulohisalaatti on todella hyvää.
Loimulohisalaattia on meilläkin tänään, odotan jo vesi kielellä.
Täh? Loimulohihan on todella maukasta ja hyvää.