Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko ihmiset siis jokaisen naisen peffaa esim. lenkillä??

Vierailija
03.05.2022 |

Kannattaako alkaa pitää pitkää t-paitaa??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaprseistä katson aina ja menen puun taakse runkkaamaan

Vierailija
22/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa katsovat. Eilen juurikin olin rengasliikkeessä ja odottelin siinä, niin rengastyöntekijä käveli siitä ja just oli yks nainen kassalle menossa niin ihan se työntekijä katsoi sen naisen takamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heteromies olen en ole ajatellut että naisten pyllyjen katsomisessa olisi mitään sen kummempaa hyötyä. Johtuu kai osittain siitä että olen tissimies. Mutten silti kovin usein naista rintavakoon katso. Jos näen jonkun kauniskasvoisen tai muuten mielenkiintoisen naisen saattaa katse pitkittyä mutta olen huomannut että jos pitkään katsoo nainen saattaa tuijottaa hämmentyneenä TAKAISIN. ja silloin tunnen itseni oudoksi. Täytyy sanoo itselle älä tuijota prkl. Tai ne tuijottaa takas. Mutta yleensä aika huolettomasti. Ei siis vihaisesti.

Vierailija
24/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen homo, mutta en voi olla näkemättä, kun trikoot jalassa ja myötähäpeä päällä sana noissa tissiherutuskuvissa

25/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi perse, sitä pitempään katson. Kiinnostaisi erityisesti hyvin suurikokoiset ja leveät takamukset naisella. Haluaisin ostaa kesällä torilta mansikoita tällaiselle valioyksilölle, jos vielä rintavarustuskin olisi megameijeritasoa ja mielellään hyvin riippuvat myös. Ikää saisi olla n. 37-46 vuotta ja ammatti esim. kirjastonhoitaja tai pullantuoksuinen piika maalaistalossa.

Ottakaa reippaasti yhteyttä, otan nyt päiväunet ja vastaan sitten kaikkein uhkeimmille kiinnostuneille feminiinisille valioyksilölle!

Vierailija
26/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hui kauheeta, kiusallaanko peität ettei joku vaan nää. Ja voi kertoa, että maailma ei varmaa sun pepun ympärillä pyöri.

Vierailija
27/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tässä nyt 2 eri ryhmää, eli ne julkipyllyilijät, jotka tietää ai-van varmasti mitä tekee, ja toisena ryhmänä ne pyllyilemättömät jotka kummeksuu pyllyn vahtaamista kun ei itsellä oo semmosta virettä?

Vierailija
28/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin miten moni nainen tirkistelee kaupassakin toisten naisten perseitä, jos on legginssit. Tuli ilmi toisesta keskustelusta. Monesta tuli vaikutelma, että se on kauppareissun tarkoitus. Aika kahelia :D osa menetti kuulemma jopa ruokahalunsa, kun näki naisen legginsseillä ja lyhyellä paidalla. On joillain kyllä rankkaa!

Vierailija
29/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon aina teinistä mummoon naisepuolisten peboja. Katsoa saa mutta ei koskea.

Vierailija
30/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei huonoperseiset saa kuin korkeintaan vilkaisun, mitä siis huolit?

Vierailija
31/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

setä54 kirjoitti:

16-25-vuotiaitten vain.

Aikamoista ikä- tai sanoisinko peppusyrjintää? Tiesitkö, että todella hyviä treenipeppuja näkee myös 26-vuotiailla ja sitä vanhemmilla naisilla. Jos liikkuu ja treenaa koko ikänsä, ei se hyvä peppu huonoksi muutu kovin helposti.

Vierailija
32/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä isoja en katso yhtään pidempään, pieniä kiinteitä peppuja tuijotan kyllä. Ja tissit aina, oli isot tai pienet, miten hölskyvät lenkkeilessä.

Vierailija
33/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

robo lähti sensorit vilkkuen puuskuttamaan byllyn perässä..

Vierailija
34/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain miesten etumusta haarovälissä.

Vierailija
35/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä katsoo. Mulla onkin mitä katsoa. Kunnon pallopylly ollut aina, jopa alipainoisena. Onneksi kardashianit sun muut iskivät ison pepun maailmankartalle, niin ei tarvitse enää peitellä ja hävetä.

Vierailija
36/36 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän, myönnettäköön🤫

mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme