Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajanpuutteen takia läski äiti?

Vierailija
18.08.2008 |

Onko minut tuomittu ajanpuutteen vuoksi ikuisesti läskiksi äidiksi. Miten ihmeessä te muut äidit ehditte kuntoilla ja pitää huolta itsestänne.

Kun on päivän lasten kans ja touhuaa ja laittaa ruokaa ja siivoaa, ei illalla ole energiaa lähteä enää salille ja muualle. Ja toisaalta, onko reiluakaan häipyä heti kun mies tulee töistä. Riittäisikö edes pari kertaa viikossa jumpalla käynti.

Auttakaa ja antakaa vinkkejä, miten itse pidätte huolta kunnostanne´.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toi unenpuute on sotkenut paitsi hormoni- myös ajatustoiminnan.

Vierailija
22/30 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän juoksisi puiston laidalla välillä venytellen, niin tuskin siinä kukaan mitään ihmettelisi; korkeintaan kadehtisi itsekuria ja tehokasta ajankäyttöä...

Ja tuskinpa se, että äiti juoksee puistossa, muutenkaan lastensuojelua kiinnostaisi. Antaa ihmisten ihmetellä...

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa puistoissa kittaavien äitien kanssa...eihän niidenkään vahtimiseen ole tarpeeksi aikaa.

Vierailija
24/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika syöminen on lihavuuden syy, ei kuntoilun puute

Vierailija
25/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä. Pitääpä mennä katsomaan Paloheinään ensi lauantaina.

http://maraton.vuodatus.net/

Vierailija
26/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan ruokaa naamaansa, säästyy aikaa muullekin.

Itselläni kaksi pientä lasta. Olen hoikka (165/50), koska syön terveellisesti. Arkiliikunta riittää. Ei liikunnalla muutenkaan laihduta, vaan ruokavaliolla. Pikkasen hakusessa sinulla nuo perusasiat.

Vierailija
27/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtunut yli 30kg alle vuodessa. En ole ehtinyt lenkille tai mitään muutakaan, mutta en myöskään syömään kunnolla.

Vierailija
28/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi energiaa, mutta ei ole ollut lastenhoitajaa, joka päästää jumppaan- lapset niin vilkkaita

ovat tänä syksynä kouluaisia onneksi jo molemmat, että kohta kai uskallan yksin lähteä...

Vierailija
29/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis ihan itse kokeiltu silloin, kun esikoinen välttämättä halusi lähipuistoon ja itselle olisi tullut liian vähän liikuntaa sille päivää. Meillä on siitä hyvä puisto, että siellä on pieni mäenrinne, jota juoksin ylös alas. Mutta siis koko sen ajan kun esikoinen leikki ja vauva nukkui vaunuissa tämä mamma veivasi ees taas... Välillä käytin hiekkalaatikon reunaa steppilautana jne. Kekseliäisyyttä.

Lastensuojeluilmoitus lähtis av:ltä aika altayksikön.

Jos ei muuta niin sitten lähipuistoon, jossa lapset leikkii ja äiti juoksee pientä ympyrää...

Vierailija
30/30 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi laihtuvan kuin itsestään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi