Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita äitejä, jotka eivät niin perusta äitienpäivästä?

Vierailija
03.05.2022 |

Minusta kakkukahvit ovat ihan kiva juttu, mutta en minä mitään lahjoja tarvitse. Jotkut puhuvat, että heidän miehensä tuovat heille sampanjaa sänkyyn ja kaikenlaista vastaavaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perusta kauheasti. Itsellä on tapa järjestää lapsille kakku ja herkut. Ilman lapsia en olisi äiti.

Vierailija
2/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään äiteinpäivästä. Toinen lapsi muistaa sen ja toinen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän omalle äidilleni paketin ja kortin. 

Meillä ei juhlita äitienpäivää, lapsi onnittelee minua vain jos muistutan asiasta

Vierailija
4/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan positiivinen päivä, en odota lapsilta mitään. Olen eronnut.

Vierailija
5/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie lahjoja kaipaa, mutta ihanaa on saada esim. lasten piirtämät/ askartelemat kortit. Onneksi niitä saa toisinaan pitkin vuottakin, mutta ns. juhlapäivinä se tuntuu erityisen hyvältä. :)

Meillä ei hirveästi oikein mitään juhlita, vaan aika pienimuotoisesti aina kaikki juhlapäivät mennään ja se on ihan mukavaa. En ole koskaan ollut mikään juhlaihminen. 

Vierailija
6/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei , ei ! Vihon viimeinen päivä. Olin huono äiti, lapsuuden kodin peruja.

Kuitenkin molemmat lapset haluavat muistaa joka vuosi. Hirvittävä syyllisyys vieläkin vaikka on jo ikää. Ja korostuu vaan joka äitienpäivä.

Vierailija
7/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa äitiäni muistin hänen eläessään aina äitienpäivänä. Minä olen sanonut tyttärelleni, että olen äiti 365 (366 karkausvuosina) päivää vuodessa enkä todellakaan ymmärrä tuollaisia kaupallisiin tarkoituksiin keksittyjä tekojuhlia ollenkaan. Olemme päivittäin yhteyksissä ja välimme ovat hyvät. Tuntuisi jopa hassulta, että yksi päivä olisi jotenkin erilainen muistamisen kannalta.

Vierailija
8/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kaikki loppuelämäni äitienpäivät heti siihen, että lapsillani olisi hyvä ja huoleton elämä.

Vierailija
9/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkukahvit riittää. Vähän parempi lounas on jo luksusta. Meillä nää juhlapäivät menee niin että tykätään kukin olla paljon omissa oloissamme :D kerrankin on aikaa keskittyä vaikka kirjan lukemiseen tai ompeluun.

Vierailija
10/10 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kakku ja kahvit keitetään. Lapsilta saan kai kortit. Siinä se ja hyvä niin :)