Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden sisällä 60 v juhlat ja työtön!

Vierailija
03.05.2022 |

Kuka minut ottaisi töihin yksi koulutus takana, jota työtä en ole tehnyt koskaan. Olen ollut hanttihommissa osa-aikaisena 10vuotta ja loput ajat kotona lasten kanssa ja viime vuosikymmenen työttömänä.
Eikö mua vois jo armahtaa ja myös niitä työnantajia, joille alan lähettämään työhakemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan jää eläkkeelle jo? Jäisi työpaikatkin meille nuoremmille työttömille.

Eläkkeelle jäämistä ei kukaan voi itse päättää! Mikä työpaikka sulle jää, kun ei toisella sellaista sulle jätettävää ole? Olisko vanhemmalla enemmän älyä?

Ap. Laita hakemuksia kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Kerro, että haet töitä 5 vuodeksi. Saat kyllä jotakin.

Vierailija
22/25 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kuin yksi hakemus viikossa. Monissa paikoissa nettihakemuksen käsittelee algoritmi ja hakemuksesi menee ikäsi vuoksi automaattisesti roskiin. Ei sitä kukaan ihminen lue. Ymmärrän, että haluaisit jo eläkkeelle, mutta ikävä kyllä et vielä pääse. 

Miksi työhakemukseen pitäisi laittaa ikä?

Anonyyminäkö meinasit sen tehdä ?

Anonyymi haku on tätä päivää kunnat esim hakevat. Ei saa syrjiä millään perusteilla kun ainoastaan osaaminen ratkaisee, ei nimi, ikä, sukupuoli, kansallisuus....

Kyllä se siinä kohtaa ratkaisee, jos työpaikalla on esim. henkilö tai kaksi jäämässä eläkkeelle parin vuoden sisään ja nyt haetaan seuraajaa, joka ehtisi opetella työt sitä ennen. Turha ottaa samanikäistä sinne tilalle, joka lähtee eläkkeelle samalla oven avauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan jää eläkkeelle jo? Jäisi työpaikatkin meille nuoremmille työttömille.

Eläkkeelle jäämistä ei kukaan voi itse päättää! Mikä työpaikka sulle jää, kun ei toisella sellaista sulle jätettävää ole? Olisko vanhemmalla enemmän älyä?

Kuules neropatti. Eläkkeelle ei jäädä, vaan sitä pitää erikseen hakea kun eläkkeelle jäämisen ehdot, joista ikä on tärkeimpiä terveellä, täyttyvät.

Ihan sama onko töissä, työtön, lomautettu tai vaikka mitä statuksena. Samalla tavalla se käy kaikilla Suomessa.

Kuules itse neropatti. Aloittaja täyttää vasta 60 vuotta, joten tuo ehto EI TÄYTY. Ihan sama, vaikka täyttäisi 10 eläkehakemusta. 

Vierailija
24/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kunnalla ole työvelvoite? Mites palkkatuella 18 tuntia viikossa? Onnistuisiko?

Vierailija
25/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa enää töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme