Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu myöhään joka päivä

Vierailija
03.05.2022 |

Me herätään vauvan kanssa 8-9 välillä aamuisin. Vauva menee päikkäreille 11 maissa ja vasta kun vauva herää, kömpii mieskin ylös. Sitten heräilee hitaasti ja ehkä kahden aikoihin on toimintakunnossa.

Päivä sitten meneekin koneen ääressä, ja välillä ehtii töiden lomassa viettämään aikaa vauvan kanssa. Sitten pitää taas valvoa pitkälle yöhön, kun pitäähän sitä omaa aikaa ehtiä joskus viettämään..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on

Vierailija
2/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa eli onneks ei tarvi kärsiä tommosesta ku elämä on vaa yhtä bilettämistä joka päivä :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heräsi ennen vauvaa? Vauvan tulo ei muuta miestä jollei mies itse halua muuttua. Ehkä aika keskustella miehen kanssa, mutta mies muuttuu vain itse niin halutessaan. Itse päätät kauanko sitä odotat.

Vierailija
4/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te haalitte nämä "miehet".

Vierailija
5/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten heräsi ennen vauvaa? Vauvan tulo ei muuta miestä jollei mies itse halua muuttua. Ehkä aika keskustella miehen kanssa, mutta mies muuttuu vain itse niin halutessaan. Itse päätät kauanko sitä odotat.

Oli ennen töissä klo 7.30-15.30. Oli silloinkin taipuvainen valvomaan myöhään, mutta kun piti lähteä töihin, niin meillä oli koko päivä yhteistä aikaa. Nyt on molemmat kotona, ja miehellä ei vaan motivaatio riitä nousemaan ajoissa. Ennen ei ollut mahdollisuutta vitkastella töiden aloittamisen kanssa.

Vierailija
6/6 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on yksi tärkeimmistä hyvinvoinnin lähteistä. Miten mies voisi pitää huoltoa muista, ellei ole itse hyvässä vedossa? 

Lentokoneissakin aina ohjeistetaan laittamaan happimaksi ensin itselle ja vasta sitten muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän