Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on epäreilua, että suuret sukupolvet saivat ostaa esim. ne huonekalut, jotka halusivat, mutta heidän jälkeläisensä

Vierailija
03.05.2022 |

joutuvat ottamaan vastaan heidän vanhat huonekalunsa, eivätkä saa ostaa omia.

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme ekan omistusasunnon 1978, 23-vuotiaina, kaksion. Kyllä me olimme iloisia kaikista huonekaluista mitä sukulaisilta saatiin, hirmu kodikas koti niillä kalustettiin, uutena ostettiin olkkariin kaksi nojatuolia, muu oli vanhaa. Ihanat muistot siitä kodista, nyt asun yksin ja olkkarissa on monen tonnin sohvat ja sänky jossa nyt makaan maksoi vissiin yli 10 000 , ja muukin on viimeisen päälle, olen nyt 67 v, eläkeläinen.

Vierailija
22/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostimme ekan omistusasunnon 1978, 23-vuotiaina, kaksion. Kyllä me olimme iloisia kaikista huonekaluista mitä sukulaisilta saatiin, hirmu kodikas koti niillä kalustettiin, uutena ostettiin olkkariin kaksi nojatuolia, muu oli vanhaa. Ihanat muistot siitä kodista, nyt asun yksin ja olkkarissa on monen tonnin sohvat ja sänky jossa nyt makaan maksoi vissiin yli 10 000 , ja muukin on viimeisen päälle, olen nyt 67 v, eläkeläinen.

Tosi tervettä, jos sänky maksaa 10 000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi olla jokin laki, että vanhemmat eivät saa pakottaa vanhoja tavaroitaan aikuisille lapsilleen. Että kaikilla on oikeus luoda oma elämänsä. ap

Vierailija
24/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tervettä, jos sänky maksaa 10 000.

Terveyden takia se on ostettukin, kivut on nyt pois ja pääsen kivutta liikkumaan. Hyvä huomio sinulta.

Vierailija
25/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi olla jokin laki, että vanhemmat eivät saa pakottaa vanhoja tavaroitaan aikuisille lapsilleen. Että kaikilla on oikeus luoda oma elämänsä. ap

Eiköhän ihmisillä ole yhteinen kieli vanhempiensa kanssa? Kertaakaan ei oma äiti ole tuonut rojujaan minulle, eikä tuonut ex-appivanhemmatkaan.

Vierailija
26/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...olin viikonloppuna ostamassa itselleni televisiota ja kuuntelin siinä kun äiti oli teini prinsessansa (ei mitenkään kaunis tyttö) kanssa ostamassa televisiota, en tykkää siitä, kun se on noin paksu, jalat on ihan hirveet, jne...

Teinillä vai televisiolla paksut jalat?

27/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa...olin viikonloppuna ostamassa itselleni televisiota ja kuuntelin siinä kun äiti oli teini prinsessansa (ei mitenkään kaunis tyttö) kanssa ostamassa televisiota, en tykkää siitä, kun se on noin paksu, jalat on ihan hirveet, jne...

Minä taas jouduin katsomaan vanhempieni vanhasta telkkarista vielä naimisissa ollessa, koska he uusivat omaansa ja dumppasivat vanhan telkkarinsa minulle. ap

Olisit kieltäytynyt siitä ja ostanut mieleisen omilla rahoillasi. 

Vierailija
28/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas jouduin katsomaan vanhempieni vanhasta telkkarista vielä naimisissa ollessa, koska he uusivat omaansa ja dumppasivat vanhan telkkarinsa minulle. ap

Olisit kieltäytynyt siitä ja ostanut mieleisen omilla rahoillasi. 

Helpommin sanottu kuin tehty. Siis rahat minulla olisi televisioon ollut, mutta se toinen puoli... ap

Vierailija
29/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kotoa lähtiessäni mukaani suuriin ikäluokkiin kuuluvien vanhempieni sohvapöydän. Hyvin on palvellut siitä asti.

Muut huonekalut olen itse ostanut.

Tai, ei sittenkään, edellinen asukas jätti keittiön pöydän ja äitini vanha pomo lahjoitti vanhan sohvansa.

Vierailija
30/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Olen vuosimallia 73. Taisi olla pienin ikäluokka koskaan. Ihan itse olen huonekaluni valinnut ja ostanut. Iso osa niistä on designia.

Kyllä ne pienimmät ikäluokat ovat nyt syntyvät ja viim.12v aikana syntyneet.

Vierailija
31/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkuissa oli jalat 1950-luvulla.

Vierailija
32/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen kalusteeni kierrätyskeskuksesta ja osto- ja myyntiliikkeestä. Eikä kukaan pakota ottamaan jotain mistä en tykkää.

Jotain olen perinytkin.

Ehkä ap on Ikea/Jysk-tyyppi? Halpaa tusinaroskaa kämppä täyteen ja viiden vuoden päästä uudet. Niin se maailma tuhotaan.

Vierailija
33/33 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ilmaista ja suutut?

Mikä pakko sun on ottaa niitä vastaan? Sano vaan, että sun kotiin ei mahdu nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan