Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmiä? kysymyksiä raskaaksitulosta, vastatkaa pian, kiitos!

Vierailija
09.10.2006 |

Kiertoni on nyt suurinpiirtein puolivälissä ja harrastin miehen kanssa seksiä (emme olleet yhdynnässä) mutta spermaa kuitenkin tuli minun päälleni. Voinko tulla tästä raskaaksi?

T: Ihan kuin teini kysyisi täällä, mutta olen oikeasti ihan kokenut äiti, mutta aivan paniikissa, koska lasta emme todellakaan nyt toivo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pääsikö spermaa emättimeesi, vai mihin sitä meni? Jos ei emättimeen niin ei ilmeisesti ole hätää.

Minulla on juuri nyt kuukautiset, ja olen onnellinen siitä (minulla verenpainelääkitys, jota ei voi käyttää raskaanaollessa). Muuten haluaisimme lapsen.

Vierailija
2/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

livahtanut navasta sisään, voi se sieltä kulkeutua munasolun luokse.

Vierailija
4/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos spermaa tuli runsaasti emättimen suulle, voi siitä teoriassa joku vikkelä uida kohtuun. Tämäkin teoreettinen riski pienenee huomattavasti, jos kävit pesulla pian leikkien jälkeen.

Mutta huoli pois, mitä luultavimmin et ole raskaana!

Ja ei tyhmiä kysymyksiä olekaan, on vaan tyhmiä vastauksia, niinkuin yltä voidaan huomata.

Häntä pystyyn ap!

Vierailija
5/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä tilanne on vaan todella kurja (en tosiaan rupea selittemään, tai kauhistuisitte täysin). Mutta voiko olla jotenkin mahdollista, että oisin kuitenkin raskaana, ei kai? Ja onko tämä kierron puoliväli juuri se aika, jolloi tulee helpoiten raskaaksi.

T:äiti, jonka lapset tuleet aina heti, kun haluttu, joten ei ole tälläisiä tarvinnut miettiä...

Vierailija
6/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä kuukaudessa, ja viikkoa ennen kuukautisia. (korjatkaa, jos olen väärässä9 eli luultavasti, et ole raskaana.

Aina kandee kysyä, siksihän tämä palsta on. Valitettavasti täällä on aina myös noita idiootteja ja imbesillejä!

Tsemppiä AP!

Vierailija
7/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asia kovasti painaa, käy hakemassa jälkiehkäisy pillerit apteekista, saat ne ilman reseptiä.

Teho tietysti heikkenee ajan kuluessa, mutta muistaakseni vielä 72h jälkeenkin yhdynnästä niillä on vaikutusta. Saisit ainakin mielenrauhan.

10

Vierailija
8/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ollut tarkoitus harrastaa, mutta mies sai päällesi silti monta siemensyöksyä..??!!???

Vierailija
9/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisypillerit piti ottaa muistaakseni vuorokauden-parin sisällä.

Vierailija
10/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainak8in joskus lääkäri (gyne) sanonut että todennäköisin on 10. - 14. päivä kierrosta.

Vierailija
11/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kasvatusalan ammattilainen, hyvä äiti ja " silti" näin tyhmä:(

Vierailija
12/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän siihen tarvittiin resepti, mutta olisiko ollut v.2004 kun tuli lakimuutos että yli 15 vuotiaat saavat sen ilman lääkärillä käyntiä.

Mutta valoita nyt rakas ap meille edes hieman tätä tarinaa, alkaa kuulostaa niin mielenkiintoiselle (kun itse sanoit että me kauhistuttaisiin). Anonyyminähän täällä ollaan, ei kukaan tiedä että se olit juuri SINÄ.

Vierailija
13/13 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oli vieras mies:(

T: taas sitä jotain oppii...