Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Sdp:n Erkki Tuomioja kertoo olevansa valmis äänestämään Suomen Nato-jäsenyyden puolesta: Siihen pitää mennä laajalla yhteisrintamalla

Vierailija
02.05.2022 |

No niin, kyllähän se Erkkikin sinne Natoon haluaa. Kuten arvelinkin. Älykköä vaaan otti päähän tämä omituinen kuorolaulu ja siitä hyvästä piti olla kriittinen. Mutta jäsenyyden puolesta aikoo äänestää.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008781317.html

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestää puolesta vain, koska suurin kannattaa jo natoa. Yrittää vain parantaa omaa mainettansa.

Hän ymmärtää olevansa kansanedustaja, eli käyttävänsä eduskunnassa kansan hänelle antamaa ääntä. Joskus se tarkoittaa sitä, että pitää äänestää kansan enemmistön toiveiden mukaisesti, vaikka itse ajattelisi toisin.

Kansa se on venäjänkin kansa.

Anna jo olla. Eki voitti teidät. Olemme kaikki samassa Nato-veneessä, sinä, minä ja Eki. Eikö se ole ihanaa? Jos olet toista mieltä, olet Naton vastustaja ja Putinin trolli. 

Minä en ole teidän rssien kanssa missään veneessä.

Mikä keli Pietarissa, Igor? Eikö Nato maistu? :)

Vierailija
42/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin laittanut ukkelin ojennukseen. Samoin varmaan Halosenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää vähän tuo Erkki kun se ei tunnu tajuavan, ettei ne sivistyneet tavat keskustella päde somessa ja siellä sen Facebook-kirjoitusten perässä on kaikkea törkyä. 

Eikä päde syvällinen pohdinta ja asioiden läpikäyminen enää eduskunnassakaan, kun pitää hakemalla hakea vastakkainasettelua ja välillä lukea satuja ja mitä tahansa, että hallitustyöskentelyä saisi haitattua oman edun tavoittelun nimissä.

Vierailija
44/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin laittanut ukkelin ojennukseen. Samoin varmaan Halosenkin.

Ja Niinistön, kun se yski ja epäröi peloissaan. 

Vierailija
45/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka on taas vauhdissa täydessä kiljukännissään.

Vierailija
46/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestää puolesta vain, koska suurin kannattaa jo natoa. Yrittää vain parantaa omaa mainettansa.

Hän ymmärtää olevansa kansanedustaja, eli käyttävänsä eduskunnassa kansan hänelle antamaa ääntä. Joskus se tarkoittaa sitä, että pitää äänestää kansan enemmistön toiveiden mukaisesti, vaikka itse ajattelisi toisin.

Anna jo olla. Eki voitti teidät. Olemme kaikki samassa Nato-veneessä, sinä, minä ja Eki. Eikö se ole ihanaa? Jos olet toista mieltä, olet Naton vastustaja ja Putinin trolli. 

Vedä sinä rssäntrolli v*ttu päähäsi. Kaikki näkee mihin sinä saatanan punaperkele täällä pyrit.

Vierailija
47/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt Haapalan suu pannaan :D Aukeaako korkki ja tuleeko joku naurettava kolumni, jolle nauraa kaikki? :D

Vierailija
48/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä sinä rssäntrolli v*ttu päähäsi. Kaikki näkee mihin sinä saatanan punaperkele täällä pyrit.

Lääkkeet.. 

Vierailija
49/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomiojan Erkki on sivistyksen merkki

Tuomiojan Erkki on kuin korvesta tullut örkki.

Eiköhän tuo ole vähän muuta kuin korvesta tullut.. 

Ei

Vierailija
50/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomiojan Erkki on kuin korvesta tullut örkki.

Eiköhän tuo ole vähän muuta kuin korvesta tullut.. 

Kuten mitä?

Sivistysperheen kasvatti, briteissä käynyt hienostokoulua ja kosmopoliitista perheestä. Eli ei mikään korvesta tullut Hakkarainen.

Mitä sinä nyt Hakkaraisen tähän vedit? Vai eikö löytynyt lähempää vertailukohteita kuin juoposta kirkkoryöväristä? Muahahahaa!

No otetaan Turtiainen. Hänhän on persujen eduskuntaan nostama maanpetturi. Persujen. 

No kieltämättä Erkki Örkki on yhtä oksettavan näköinen kuin persuista potkut saanut Turtiainen. Potkut saanut. Muahahahahaa!

Miksi persut nosti tämän maanpetturin eduskuntaan? Hänen luonteensa oli ihan selvillä alusta saakka. Johtuiko se siitä, että persut oli eniten Venäjä-mielinen puolue ennen tätä sotaa (ovat edelleen, nyt vain esittävät muuta)?

https://victoriamedia.fi/2021/10/28/tunnustus-juho-eerolalle-kansainval…

Vierailija
51/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.. 

Niitähän sinä vedät päivät pitkät kiljun kyytipojaksi.

Vierailija
52/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan Erkin sivistyksen laatu kun Tiitisen lista julkistetaan. Mies kun on kävelevä katastrofi stallariajalta.

Vierailija
53/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkista tulee Naton pääsihteeri, kun Stoltenberg tämän vuoden lopulla luopuu tehtävästä.

Vierailija
54/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.. 

Miten helvetissä sinun viesteillesi ilmestyy ylänuoli heti kun se on ilmestynyt? Eikö hävetä yhtään yläpeukuttaa omia aivopierujaan? Tai mikäs teitä punarssiä hävettäisi.

Vierailija
55/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erkkihän ajoi että suomalaisten metsästys aseet pitäisi säilyttää poliisi asemilla??? samaan aikaan kun miina kielsi miinat

Vierailija
56/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan Erkin sivistyksen laatu kun Tiitisen lista julkistetaan. Mies kun on kävelevä katastrofi stallariajalta.

Eki lupasi 10 tuhatta euroa sille joka paljastaa hänen olevan tällä listalla. Saat rahasi, jos Eki on listalla. Mutta kun se ei ole :D

Vierailija
57/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä menee huonosti kun jopa tuomioja kääntää sille selkänsä.

Onneksi Haloseen Putin voi vielä luottaa.

Vierailija
58/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erkin nimeä ei Tiitisen listalla ole, mutta miten lienee kaikkien remonttiryhmien jäsenten laita?

Vierailija
59/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä helvettiä? Ensin valitetaan, että se ei aio äänestää Natoa. Sitten kun se äänestä Natoa, sekään ei ole oikein.

Mistä tietää mitä tuuliviiri ja takinkääntäjä tekee. Huomenna se on taas toista mieltä.

Vierailija
60/112 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanpettureita kirjoitti:

erkkihän ajoi että suomalaisten metsästys aseet pitäisi säilyttää poliisi asemilla??? samaan aikaan kun miina kielsi miinat

Ei poliisiasemalla, vaan metsästysseurojen tiloissa. Niin kuin pitäisikin. Mitä niillä aseilla kotona tekee? Metsälle lähtiessä ne voi hakea mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi