Lue keskustelun säännöt.
Vesirokko lapsella.
15.05.2008 |
Äidillä huono omatunto kun joutuu olee viikon kotona. Työnarkomaaniko vai vaan tunnollinen työntekijä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huono omatunto on totta kai työnantajan puolesta, kun työtekijä joutuu olemaan poiss. mutta tärkeintä saada lapsi terveeksi. EIKÖ???