Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hitto mulla on? Tajuton väsymys ja haluaisin vaan nukkua sikiöasennossa sängyssä.

Vierailija
02.05.2022 |

Jo viikon on jatkunut ihan älytön väsymys ja sumuinen olo päässä. Kaadun sänkyyn, kun pääsen töistä kotiin ja nukun. Yleensä olen aktiivinen ja liikkuvainen, käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa ja muutenkin touhua kaikkea. Nyt voisin vain nukkua. Koronatestin olen tehnyt joka päivä, mutta se vaan näyttää negaa. Ei ole lämpöä, kuumetta eikä tukkoisuutta. Ärsyttää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av: lta luulet vastauksen löytyvän helpommin kuin soittamalla aamulla esim. terveyskeskukseen? Tyhmyys sua vaivaa, ei mikään muu.

Onneksi ap saa apua, sinä joudut olemaan loppuelämäsi vammainen idiootti.

Oletko sinäkin vammainen av-mamma?

Miten olet selviytynyt arkiaskareista, onko ne vaikeita sinulle?

Miten vammaisuutesi huomattiin?

Vierailija
22/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy testauttamassa: onko raudanpuuteanemia. Selviää varastorautakokeista. Pyydä näitä, koska hemoglobiini ei heti laske välttämättä.

-Sitten muut puutokset: A-vitamiini? C-vitamiini? D-vitamiini? B-vitamiinit, myös B12.

-Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Lääkärit ei testaile rutiinina noita vitamiineja vaikka ne ovatkin hyvin tärkeitä, mikä on harmi.

Kannattaa ehkä ostaa Multivita Forte, siitä ei nyt haittaakaan pitäisi olla ja katsoa jos se auttaisi? Siinä on melko lailla kaikki, kalsiumia siinä ei ole.

Jos on jotain muita lääkkeitä niin lue käyttöohje voiko ottaa yhtaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus?

Vierailija
24/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy testauttamassa: onko raudanpuuteanemia. Selviää varastorautakokeista. Pyydä näitä, koska hemoglobiini ei heti laske välttämättä.

-Sitten muut puutokset: A-vitamiini? C-vitamiini? D-vitamiini? B-vitamiinit, myös B12.

-Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Lääkärit ei testaile rutiinina noita vitamiineja vaikka ne ovatkin hyvin tärkeitä, mikä on harmi.

Kannattaa ehkä ostaa Multivita Forte, siitä ei nyt haittaakaan pitäisi olla ja katsoa jos se auttaisi? Siinä on melko lailla kaikki, kalsiumia siinä ei ole.

Jos on jotain muita lääkkeitä niin lue käyttöohje voiko ottaa yhtaikaa.

Laitan vielä tähän tän:

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/MULTIVITA-FORTE-monivitamiini-j…

A-vitamiini 300 mikrog (38 %) *

D3-vitamiini 20 mikrog (400 %) *

Foolihappo 400 mikrog (200 %) *

B1-vitamiini 1,5 mg (136 %) *

B2-vitamiini 1,5 mg (107 %) *

B6-vitamiini 2,5 mg (179 %) *

B12-vitamiini 3 mikrog (120 %) *

Niasiini (B3-vitamiini) 16 mg (100 %) *

Pantoteenihappo (B5-vitamiini) 6 mg (100 %) *

D-biotiini 50 mikrog (100 %) *

C-vitamiini 80 mg (100 %) *

E-vitamiini 10 mg (83 %) *

Magnesium 120 mg (32 %) *

Sinkki 15 mg (150 %) *

Seleeni 50 mikrog (91 %) *

Mangaani 2 mg (100 %) *

Kromi 40 mikrog (100 %) *

Ubikinoni (Q10) 20 mg **

Inkivääri 75 mg **

Vierailija
25/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierase kunnolla eiköhän se kone siitä käynnistä.

Mies tuli viereen ja alko tunkee jättimäistä munaansa mun perseeseen! Kuulema jytisyttää palleja, jos pierasen! -Ap

Vierailija
26/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tällä viikolla oli auringonpimeys englanniksi solar eclipse mikä tuottaa väsymystä ihan jokaiselle, että jos mietit mistä johtuu väsymys niin auringonpimennyksestä johtuu mitä varmemmin.

Vierailija
27/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän mikä tohon auttaa. Vedä 2 viikon kuuri Alkoa aamusta iltaan. Tän jälkeen olo on niin hirvittävän huono, että siitä kun toivut on olo kuin kuninkaalla.

Vierailija
28/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kipeä. Voi olla mitä vaan. Vaikka korona tai joku herpesvirus. Ne ei välttämättä näy testeissä. Tarkista myös ettei sun kehosta löydy punkkeja tai puremia. Ne voivat olla myös mikroskooppisen pieniä tummia pisteitä.

Vierailija
29/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tällä viikolla oli auringonpimeys englanniksi solar eclipse mikä tuottaa väsymystä ihan jokaiselle, että jos mietit mistä johtuu väsymys niin auringonpimennyksestä johtuu mitä varmemmin.

En mä ainakaan ole ollut mitenkään väsynyt viime aikoina, oikeastaan päinvastoin, tavanomaista energisempi, vaikka joka työaamu pitää herätä 5.30, enkä edes mene ns. ajoissa nukkumaan. Työ on fyysistä, mutta silti jaksaa vaikka mitä kotiin päästyä. Mistä lie johtuu, vaikeaa sanoa.

Ja mitähän viikkoa mahdat tarkoittaa "tällä viikolla oli", kun on vasta tämän viikon maanantai tällä hetkellä? Vai ehtikö jo tänään olla jossain auringonpimennys?

Vierailija
30/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole ollut mitenkään väsynyt viime aikoina, oikeastaan päinvastoin, tavanomaista energisempi, vaikka joka työaamu pitää herätä 5.30, enkä edes mene ns. ajoissa nukkumaan. Työ on fyysistä, mutta silti jaksaa vaikka mitä kotiin päästyä. Mistä lie johtuu, vaikeaa sanoa.

Ja mitähän viikkoa mahdat tarkoittaa "tällä viikolla oli", kun on vasta tämän viikon maanantai tällä hetkellä? Vai ehtikö jo tänään olla jossain auringonpimennys?

30.4 oli auringonpimennys ja se saattaa vaikuttaa muutamista päivistä viikkoihin vielä väsymyksenä. Kaikkiin se ei kuitenkaan vaikuta.

Vierailija
31/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudan puute pudottaa mut aina yllättäen. Nestemäinen rauta auttaa nopeasti.

Oisko tähän ehdottaa jotakin valmisteen nimeä?

Vierailija
32/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikaan jäätävä vajaan viikon kestänyt poikkeuksellinen väsymysjakso. Puolen vuoden päästä löytyi rintasyöpä. En tiedä, oliko asioilla yhteyttä, mutta ajatusta on tullut palloteltua.

Vierailija
33/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikaan jäätävä vajaan viikon kestänyt poikkeuksellinen väsymysjakso. Puolen vuoden päästä löytyi rintasyöpä. En tiedä, oliko asioilla yhteyttä, mutta ajatusta on tullut palloteltua.

Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Itse olin aivan superväsynyt, ja pari kuukautta sen jälkeen multa löytyi myös rintasyöpä. 

Nyt ollut "terveiden kirjoissa" 4 kuukauden ajan, ja taas iski armoton väsymys. Toivon että tällä kertaa kyse on jostain muusta, mutta väkisin hiipii mieleen että syöpä olisi taas uusiutunut.

Vierailija
34/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30.4 oli auringonpimennys ja se saattaa vaikuttaa muutamista päivistä viikkoihin vielä väsymyksenä. Kaikkiin se ei kuitenkaan vaikuta.

No niin, eli se oli viime viikolla ja ei sitten väitetysti vaikutakaan ihan kaikkiin, lainaus: "mikä tuottaa väsymystä ihan jokaiselle".

Ihan höpö juttuja tällaiset, kun ensiksi sanotaan toista ja sitten muuttuukin joksikin muuksi.

Ja muuten, päivämäärä kirjoitetaan kahdella pisteellä ( 30.4. ). Sinun laittama muoto ei tarkoita mitään.

Vierailija
35/35 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vain kevätväsymystä, älä huoli. Mulla on joka kevät samat oireet, väsynyt ja voimaton olo jonkun aikaa mutta kyllä se helpottaa. Itse harrastan myös juoksemista, mutta nyt olen käynyt vain pienillä kävelylenkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän