Lapsienne nimiä
Laittakaapa teijän lapsen/lapsien koko nimi/nimiä!!!
Kommentit (17)
Irmeli Kirsti ,Helena Elsa Maria Elena Enni Elisa Eila Irina Iina Eini Emma Alina Aino Eivor
Ellie Evita Rita Raisa Raija Reija Anita Marita Maaria Maivor Marjaleena Karita Kirsi Alisa Anna Aira Kiira
Johanna Juulia Jaana Jonna Jenna Katariina Reija Ritva Riina Rauni Saija Saana Sannamaija Mira Miina
Minttu Merja Marja Mirja Miia Maija Manta Mirkku Seija Senja Siiri Satu Saara Sini Ilona Ista Inka IIta
Irja Irma Ista Krista Kaisa Esteri Emilia Eila Aila Maila Martta Hilja Henna Hanna Hillevi Vappu Vuokko Viivi Varma Raisa
Selvennän nyt vähän että miksi!!! Olen siis raskaana viikolla 39+1 joten haluan nimi ideoita vavalleni. Itselläni ei paljoa tule mieleen oikeen kivoja nimiä(: Joten ajattelin jos täällä olisi jotain muitakin kun jotain alle 12.V lapsia niin olisi kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Selvennän nyt vähän että miksi!!! Olen siis raskaana viikolla 39+1 joten haluan nimi ideoita vavalleni. Itselläni ei paljoa tule mieleen oikeen kivoja nimiä(: Joten ajattelin jos täällä olisi jotain muitakin kun jotain alle 12.V lapsia niin olisi kiva kuulla!
Tytölle vai pojalle? Minkä tyylisistä pidät? 🙂
Ella Aurora
Emma Inari
Eetu Oliver
Lapseni nimiä et ryöstä, sinä mielikuvitukseton emän tä.
Keksi itse omat nimet, lapseni nimet ovat uniikkeja ja sellaisina haluan ne pitääkin.
Kuinka vaikeaa voi olla ottaa almanakka käteen ja pistää erilaisia nimiä peräkkäin, kokeile vaikka, pystyt kyllä.
"Teijän".. Joku esiteini taas asialla.
Turo Yrjö Nyyrikki
Kaisa Maisa Mielikki
Ovat kaksoset ja muita ei olekaan
Olga Notkuva ja Lilja Tutisev, hennot siskokset
Juri Turski Karskinov, 2,3-metrinen ahtaajapoikani
2015 syntynyt poika Henry Onni Gideon.
Aava Klaara Hellevi
Viivi Sienna Hillevi
Magdaleena Lahja
Helmiina Sofia
Luukas Tauno