Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BONPRIX verkkokauppa. Onko tuttu? Luotettava?

Vierailija
02.05.2022 |

Mua spämmätään heidän puoleltaan aika paljon tällä hetkellä. Ja menin vilkaisemaan.

Siellähän on paljon kivan näköisiä vaatteita. Myös isoissa kooissa ja hintaa lähes nimeksikään. Suurin osa vaatteista alle 30 euroa kappale.

Ihan on suomenkieliset sivut, nähtävästi saksalainen firma.

Onko tuo paikka totista totta vai onko jotain huijausta? Olisko täällä tietoa, kun kukaan tuttu ei ole moisesta koskaan kuullutkaan. Joka auttaa myös epäilemään enemmän.

https://www.bonprix.fi/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin sieltä pari paitaa kuukausi sitten ja ne on tosi kivoja. Vastasivat sitä miltä näyttivät kuvissa, koot ihan sitä mitä odotinkin. Viikossa tuli paketti. Voin suositella.

Vierailija
2/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä useamman kerran ja kaikki on sujunut mallikkaasti. Kivoja vaatteita edullisesti, kaikki on tullut ajallaan. Voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kyllä. Laatu ei ollut mitään huippua, huppari nyppyyntyi ensipesussa.

Vierailija
4/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin verhot, saapuivat suhteellisen nopeasti ja sain mitä tilasin. Itseänikin vähän pelotti onko luotettava sivu, mutta ei ongelmia. Voin joskus tilata uudestaan.

Vierailija
5/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähän mennessä vastanneille. Ehkä jotain pientä ensin ja toiste lisää.

Jumituin sivuille pläräilemään, kun valikoimaakin tuntuu riittävän. :)

ap

Vierailija
6/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Näkyy olevan saksalainen firma, en ole vielä tilannut mutta tälliselle koolle 48/50 ko. yrityksen vaatteet näyttävät nätimmältä ja puolet halvemmalta kuin vaikka Elloksen vastaavat naisten farkut ja - sandaalit.

Vierailija
7/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Tuli noin viikossa, ihan ok. Ei nyt ehkä kaikkein laadukkaampia vaatteita, mutta hintaansa nähden ok.

Vierailija
8/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Näkyy olevan saksalainen firma, en ole vielä tilannut mutta tälliselle koolle 48/50 ko. yrityksen vaatteet näyttävät nätimmältä ja puolet halvemmalta kuin vaikka Elloksen vastaavat naisten farkut ja - sandaalit.

Pisti silmään myös, että vaikka koko suurenee, niin pituus ei kaikissa tuotteissa kasva mukana. Itse kun olen lyhyenläntä ja lihava 52. Monesti sais housuista ja hameista napata 10-20 senttiä pois, mutta sitten menee jo mallikin pilalle.

Noilla hinnoilla ei voi ihan priimaa odottaa. Vaan sellaista käyttövaatetta arkeen. Itse olen kyllästynyt Elloksen vaatteisiin ja Zalandolta tulee ostettua lähinnä mustia perusjuttuja, joten tämä on nyt piristävä uusi tuttavuus.

ap