Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun lapseni on nero. Repiikää siitä.

Vierailija
02.05.2022 |

11v poika ja saa kokeista 10 ja -10 ihan tekemättä mitään. Ei jaksa kuunnella tunnilla eikä lukea.Osaa korjata jo itse pyöränsä ja viime kesänä ajoi ensimmäistä kertaa autoa pellolla.Oppi pelkästään niin, että on seurannut vierestä meidän ajamista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä on oikeasti olla nero. Yleensä saa jonkun mielenterveyshäiriön.

Vierailija
2/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Voi vielä taso laskea. Yläaste sen lopulta ratkaisee.
Tuo pyörien korjaus ja autolla ajo on ihan normaalia jos poikalapsella on kiinnostusta noihin.
Älä kerskaile liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää repiä sun lapsesta? Antaa lapsen olla.

Vierailija
4/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kädetkö nyt pitää repiä sinun lapselta vai mitä?

Oletko hänelle jotenkin kateellinen, kuin tuollaisia toivot.

Vierailija
5/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nero lapsi. Nyt olen skitsofreeninen ja bipolaarinen nuori aikuinen, joka ei pysty asumaan yksin.

Vierailija
6/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerous ei valitettavasti yhtään kerro miten elämässä tulee menemään.

Vierailija
7/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nero lapsi. Nyt olen skitsofreeninen ja bipolaarinen nuori aikuinen, joka ei pysty asumaan yksin.

Mulla meni toisinpäin. Ensimmäinen puolikas elämästä ja kaikkein pahimmat diagnoosit, joita on tuolla osastolla, mutta kun ei ole yhtä ilman toista... Sitten parantuminen, mutta ei helvetti, mikä trauma.

Vierailija
8/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on jokaisella luokalla. Tule kehumaan jos saa tiedeolympilaisista kultamitalin.

Vierailija
9/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on syntynyt lokakuun alussa ja ajoi traktorin ojaan heinäntekoaikaan eli heinäkuussa, kun oli vuoden ja 9kk - oli oppinut katsomalla isäänsä, kytkimen oli saanut alas hyppimällä sen päällä. Ei ole nero. Ja siinä vaiheessa, kun isänsä haki toista traktoria vetääkseen traktorin pois ojasta, lievin ilmaisu saattoi olla idiootti.

Vierailija
10/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ala-asteikäinen poika pärjää koulussa? Tuossa vaiheessa ei kyllä vielä mitään erityisen haastavaa opeteta joten ei ole mikään kehumisen aihe, että pärjää koulussa lukematta tai kuuntelematta. Nyt kun oppii tuon mentaliteetin ettei tarvitse tehdä mitään niin tuo tulee kyllä kostautumaan pahasti myöhemmin. Sitten ei enää pysykään kärryillä ja putoaa kenties pysyvästi siihen porukkaan jota ei koulunkäynti kiinnosta.

Itse äitinä kannustaisin lastani lukemaan ja kuuntelemaan koulussa aktiivisesti enkä rohkaisisi olemaan laiska pienestä pitäen.

Vierailija
11/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on hyvä mekaaninen muisti, niin minullakin oli lapsena. Toivottavasti löytyy vielä loogista päättelykykyä niin voidaan puhua älykkyydestä. Aika näyttää

Vierailija
12/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti antaa tuon ikäisen lapsen ajaa autolla. Että teiltä ei ole ainakaan järkeään perinyt.

Mutta nuo numerot on ihan peruskauraa. Jokainen täysjärkinen nykykoulussa pystyy halutessaan saamaan lähes täysiä pisteitä. Ei ole enää apukouluja, erityisluokkien jne. Kaikki puupäät on lyöty samaan kasaan ja taso on sen mukainen. Siinä ei paljon tarvitse tehdä, että pärjää.

Vierailija
13/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ala-asteikäinen poika pärjää koulussa? Tuossa vaiheessa ei kyllä vielä mitään erityisen haastavaa opeteta joten ei ole mikään kehumisen aihe, että pärjää koulussa lukematta tai kuuntelematta. Nyt kun oppii tuon mentaliteetin ettei tarvitse tehdä mitään niin tuo tulee kyllä kostautumaan pahasti myöhemmin. Sitten ei enää pysykään kärryillä ja putoaa kenties pysyvästi siihen porukkaan jota ei koulunkäynti kiinnosta.

Itse äitinä kannustaisin lastani lukemaan ja kuuntelemaan koulussa aktiivisesti enkä rohkaisisi olemaan laiska pienestä pitäen.

Jos koulussa pärjää lukematta, niin kannattaa mieluummin ohjata opiskelemaan muuta kuin niitä koulujuttuja, jotka jo näyttää osaavan. Joku harrastus tms. Historiaa, taidetta, ohjelmointia, mitä vain.

Vierailija
14/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hyvät ihmiset vanhemman iloita lapsensa taidoista. Ómituinen palsta kyllä..

Vierailija
15/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on hyvä mekaaninen muisti, niin minullakin oli lapsena. Toivottavasti löytyy vielä loogista päättelykykyä niin voidaan puhua älykkyydestä. Aika näyttää

Se on hyvä apu lapaseen hakkamisessa.

Vierailija
16/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä on oikeasti olla nero. Yleensä saa jonkun mielenterveyshäiriön.

Mikä mielenhäiriö on silloin kun pitää olla kateellinen av-trollilla :D

Vierailija
17/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan huomaa että ap ei osaa kirjoittaa edes sanaa "repikää" :D

Vierailija
18/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se meidän Viljami teki sellaista mitä kukaan ei lapsi ei ole ennen tehnyt... 🙄

Vierailija
19/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ala-asteella lapsinero, sain kymppejä tekemättä juuri mitään. Yläasteella luulin saman jatkuvan ja,opin olemaan tekemättä mitään. Numerot laskivat keskitasolle ja lukiossa olin sitten keskivertoa heikompi.

Vierailija
20/39 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisen av-mamman saavutus: oppi käärimään sätkän kutosluokalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi