Milloin sinun on viimeksi oikeasti tehnyt mieli kahvia?
Eli ei milloin olet viimeksi juonut kahvia, vaan milloin on ollut oikea mieliteko kahviin?Minä juon aika lailla tavan mukaan, ja eilen tuli pitkästä aikaa mieliteko kahviin. Siis ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen.
Kommentit (27)
Joka ikinen aamu ja sen jälkeen kolme kertaa päivässä.
Kahvi on elämän eliksiirini.
Ei koskaan tee varsinaisesti mieli, kahvi on aika pahaa. Juon silti kahvia kofeiinin ja tavan tai seuran vuoksi 2-3 kertaa päivässä.
Juon tavallisesti iltapäivällä pari kuppia kahvia mikä vastaa 3 suodatinmittaa. En minulla ole halua eikä tarvetta lipittää kahvia pitkin päivää vaan juon aamuisin tavallisesti teetä, lämpimän aterian kanssa kurria ja muuten cocacolazeroa ja erilaisia täystuoremehuja.
Mikäli minulla on hiukan nälkä saatan syödä kahvin kanssa muutaman ruisleivän viipaleen leikkeleiden kera ja pari keksiä tai jotain muuta vastaavaa sopivan makeaa.
useamman kerran päivässä, mutta juon vain 1 kupillisen päivässä, sillä mahani alkaa protestoida suuremmasta määrästä.
Aina kun joku tv-ohjelmassa juo kavia, niin alkaa tehdä mieli. Se näyttää niin leppoisalta ja ihanalta, mutta ei oikeasti yleensä ole ollenkaan niin miellyttävää kun itse juo kotitekoista juhlamokkaa.