Milloin sinun on viimeksi oikeasti tehnyt mieli kahvia?
Eli ei milloin olet viimeksi juonut kahvia, vaan milloin on ollut oikea mieliteko kahviin?Minä juon aika lailla tavan mukaan, ja eilen tuli pitkästä aikaa mieliteko kahviin. Siis ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen.
Kommentit (27)
Heti kun luin tämän aloituksen, alkoi tekemään mieli kahvia.
Ehkä kuukausi tai pari sitten. Kahvia olen juonut viimeksi nelisen vuotta sitten.
Mulla ei ollut kahvia viikkoon, lauantaina ostin ja juuri join ekan kupin. Kyllä teki jo mieli.
Parin viime päivän ajan. Olin viikon reissussa ja join koko ajan vain pikakahvia, alkoi ihan tosissaan tehdä jo mieli ihan oikeaa kahvia.
Juuri nyt tekee mieli ja ihan oikeasti. Mitään muuta kuin keittämään.
Joka ikinen aamu, en välttämättä juo ollenkaan päivän aikana. Mutta joka ikinen aamu ihan hirveä himo aamun kahvikuppia kohtaan
Aamuisin n.2 minuuuttia heräämisen jälkeen.
Nyt ja aina aamulla on pakko saada. Silloin myös jos näkee telkkarissa jonkun juovan kahvia tai kuulee radiossa kun joku hörppää kahvista hörpyn..
Maistoin joskus 35 vuotta sitten, totesin ällöksi ja ei ole tehnyt mieli sen jälkeen.
Viimeksi tänään myöhäisen luonaan jälkeen klo 14, maistuikin todella hyvältä, kun edellisen kupin join aamupalalla. Nyt alkaa taas kahvihammas kolottaa ja taidankin keittää 10 minuutin päästä.
Vuosi sitten viimeksi olin addikti kerma kahviin ja tuli juotua monta kuppia päivään. Nyt ollut vuoden ilman :D
Mä just lopetin kahvin juomisen kun se on muuttunut niin pahan hajuiseksi ja makuiseksi tänä vuonna. Viime syksynä oli vielä niin ihana se tuoksukin.
Eli ei ole tehnyt mieli sitten viime syksyn.
Tänään päivällä, kun alkoi silmät väsähtää.
Sekunti sitten. Mieli on lähes aina kohti kahvia.