Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertakäyttöinen pöytäliina yo-juhliin? Onko mautonta?

Abille juhlat
02.05.2022 |

Me harvoin tarvitaan valkoisia pöytäliinoja, lähinn jouluna on pöydässä. Olen joskus vuosia sitten tehnyt itse liinat halvasta verhokankaasta, mutta niissä on läikkiä jotka eivät lähde ja on yksi jälkikäteen tehty niin on myös sävyero. Haluaisin kyllä kunnolliset valkoiset pöytäliinat, mutta nyt ei ole rahaa ostaa valmiita liinoja eikä kangasta mistä tehdä. Siksi mietin, että olisiko noloa käyttää noutopöydässä sellaista muovista tms. liinaa mitä myydään kaupossa rullissa? Ei ehkä ihan kertakäyttöinen koska saa pyyhkimällä puhtaaksi ja kestää paremmin kuin ihan paperinen liina.Meillä on valmiina tuota muovista liinaa leikattuna sopiviin paloihin. En toki ole katsonut onko ne vielä hyviä, mutta sellainen rulla maksaa kaupassa vajaa 9.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta valkoisia lakanoita.

Niistä on iloa sängyssä vuosikausia.

Tuossa sun viestin yläpuolella on mun viesti jossa kerron ostaneeni kankaiset halvat liinat.

Vierailija
42/42 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaassa laadukas valkoinen pöytäliinakangas maksaa 19,95/m. Jos olet ompelutaitoinen, niin ei ole kyllä kallis. Ja ovat sitten kyllä ikuiset. Teetin tuosta kankaasta pöytäliinat rippijuhliin viime kesänä ja olivat kyllä kauniit. Joten jos on varaa järjestää yo-juhlat niin satasella saa jo 5m liinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla