Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SiSuNaIsEt 9.10

09.10.2006 |

Yhteenvetoa viime viikolta.

Muutokset:

Sininen: Muutin sinulle tavoitteen 75 kiloon, kunhan se on saavutettu, laitetaan sitten 70 kg, OK?

Katti, Kitta, Kaneli ja JMaM: teillä käytetään ennusteessa, että laihtuisitte 300 g/vko. Muutan sen muutaman viikon kuluttua kunkin omaan laihtumisnopeuteen.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 62.5 kg, 69.4 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 6.9 kg,

23 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.1

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 78.7 kg, 0.2 kg, 9.3 kg, 8.7 kg,

56 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.9

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 72 kg, 79.4 kg, -0.4 kg, 16.1 kg, 7.4 kg,

41 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.1

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 75 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 5 kg,

20 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 84.3 kg, -0.5 kg, 5.9 kg, 13.3 kg

45 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.9

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 85 kg, 89.2 kg, 0.3 kg, 3 kg, 4.2 kg,

12 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 30.2

[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 10.1 kg, 5.2 kg,

16 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 30.5 => 27.1

[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 89 kg, 93 kg, -0.1 kg, 2.6 kg, 4 kg,

14 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2

[color=green][b] JMaM [/b]♥[/color]

66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,

16 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5

[color=fuchsia][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 69 kg, 76.8 kg, -0.1 kg, 2.2 kg, 7.8 kg,

26 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.9

[color=blue]

Suurin pudotus:

[b]

1. sija => Katti26 : -0.5 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):

[b]

1. sija => Emonamoha : 12 vkoa

2. sija => Kitta75 : 14 vkoa

3. sija => JMaM : 16 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Emonamoha, ht.78, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Sininen31, Soikku

Laihduttajia: 10

Painomme oli alussa: 868 kg

Painamme nyt: 798 kg

Tavoitepainomme: 731 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -0.6 kg

Paino tippunut v. 2006: 42 kg

Kokonaispainonpudotus: 70 kg

Matkaa tavoitteeseen: 67 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on flunssa jo melkein voitettu ja ens viikolle olen ilmoittautunut jo aika moneen jumppaan. Katsotaas kuinka ämmän käy. Veikö flunssa viimeisetkin kunnon rippeet, vai saanko itsestäni irti edes muutaman sata grammaa... hih!

Siitäpä tulikin mieleeni, että mulla ei ole digitaalivaakaa. Pitäis varmaan hankkia. Mut nyt alkuun, ilmoittelen vaan puolen kilon tarkkuudella. Kyllähän sen painon tippumisen pitäis tavallisessa vaakassakin näkyä. Pitää vaan pudottaa kerralla sen verran, et näkyy... Hui, olipas kova uho päällä. No katotaan kuinka lähtee sujumaan. Aika hyvä viikko aloitella sen puolesta, että on lasten syysloma viikko ja he ovat koko viikon isovanhempiensa luona. Eli eipä tarvitse kokkailla kuin itselleni.

Luultavasti luurailen paljon viikolla täällä sivulla ja yritän juosta jumpissa. Voisin vähän myös ilmoitella kuinka paljon ja mitä olen suuhuni laittanut, jos sit viittitte kommentoida, et mikä meni pieleen, jos paino ei liiku alaspäin.

Tsemppiä kaikille!

Yhdessä meistä tulee laihoja ja kauniita! ...HIH...

2/14 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄTÄHOUSU:Onpa mukava saada noin innokkaita uusia mukaan, jospa tää meidänkin porukka taas innostui oikein kunnolla keskustelemaan, joten laita ihmeessä aina vaan viestiä kun siltä tuntuu ja kirjaa tosiaan niitä syömisiäkin niin kyllä me kommentoidaan miltä ruokavalio näyttää ;o)!!

Hyvä, että flunssa rupee helppaamaan ja liikuntasuunnitelmat on hyvät!

Mulla oli aluks kans ihan tavallinen vaaka, mutta pianhan mun oli saatava digitaalinen, jotta näkee ne kaikki 100grammat mitä on karistanut, mutta kun sulla tippuu sen verta reippaammin niin mitäpä sä digitaalisella, hih ;o)!!

Mulla viikko on sujunut mukavasti, joten huomista odotellessa ;o)!!

tsemppiä kaikille!!

t.köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes puntarilla käydä, on tullut mässättyä siihen malliin. Ja menkat ja kaikki, niin varmasti näyttäis huimasti plussaa. Mul on varmaan joku syysmasennus, ei yksinkertaisesti mikään jaksa oikeen kiinnostaa ja vähiten laihdutus. Vaihdakko Minlee mulle tavoitteeks 65kg, siihenkin kun pääsis niin olisin tyytyväinen. Te muut senkun laihdutte ja mä paisun ku pullataikina. Täytyy varmaan penkoo joku vanha valokuva esiin, sellanen jossa oon viis kiloo laihempi ja ottaa sit uus kuva itsestä ja verrata niit kahta, jos se motivaatio taas löytys.. Nyt tosiaan tuntuu siltä että plääh, plääh..

4/14 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMONAMOHA:Sinä se jaksat liikkua kyllä aivan upeesti..oon oikein kade, kun itseään ei meinaa saada lenkille millään :o(, mutta siis aivan upeeta ja kovasti tsemppiä!!

KITTA75:Tiputustahan se on tuo 100grammaakin eli ei muuta, kun sinnillä eteenpäin vaan ;o)!!

NEITI1ja HÄTÄHOUSU:Tervetuloa mukaan porukkaan..onpa mukava saada uusia " kasvoja" mukaan laihduttelemaan :o)!!

K@NELI:Siis tuohan on aivan upeeta, että vaatteet väljenee..sehän on merkki juuri siitä, että tulosta syntyy, vaikkei vaaka sitä näytäkään eli älä huoli..jatka samalla linjalla vaan ja jätä vaaka vaikka vähäksi aikaa kokonaan takaalalle, sillä varmasti oot saanut itseäsi timmimmäksi ja lihashan painaa läskiä enempi eli siksi ei tuloksia näy vaa´alla ;o)!!Kovasti tsemppiä ja koitahan pitää motivaatio yllä!!

HT78:No voih..välillä sitä on itselläkin niin hakusessa tää homma eli tuttua touhua on kyllä, mutta ei parane antaa periks vaan sillä suomalaisella sisulla sätkii vaan eteenpäin heikkoinakin hetkinä niin kyllä se siitä sitten taas ;o)!!tsemppipotku pyllylle ja kovasti tsemppiä toivotellen, josko se sieltä kumminkin löytyis :o)!!

Ja sitten hiukan omaa napaa..viikko on sujunut aikas mukavasti syömisten puolesta..herkuteltuakin on tullut, mutta isteissä on pysytty kumminkin liki pitäen joka päivä ja liikuntaa oo harrastanut näin:

tiistaina reipas aamulenkki 25min., keskiviikkona 45min.tehokas vesijumppa, torstaina 1h satujumpassa muksujen kanssa mikä ei kyllä ollut kovinkaan tehokasta liikuntaa, mutta liikuntaa kumminkin ;o)!!

Eli näin täällä..toivotan kaikille mukavaa ja kevyttä viikonloppua, jotta maanantaina saatais ilmoitella pelkästään mukavia tuloksia ;o)!!

köris

Vierailija
5/14 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiakin olemme saaneet mukaan, TERVETULOA Neiti1 ja Hätähousu :) Itsekin melkoinen hätähousu olen ollut näissä laihdutusasioissa, mutta TÄLLÄ KERTAA en anna sen vallata mieltäni. Nyt on VIIMEINEN kerta kun tämän frouvan tarvitsee laihtua!

ht.78:lle kovasti tsemppiä ja positiivista mieltä!! Mulla oli tuo vaihde päällä kun viimeksi Sisunaisissa laihdutin (ennen tätä " taukoa" tuossa välissä) eli en saanut koko hommaa vauhtiin. Kyllähän se motivaatio katoaa jos homma tuntuu vaan puurtamiselta, eiks jeh! Yritä löytää pienin askelin se kultajyvä, millä oma olemus muuttuisi sopusuhtaisemmaksi... kiirettähän meillä EI ole :)

K@neli: vaihda punnauspäivää! Mulla oli ennen punnituspäivänä maanantai, mutta kuinka se KYLLÄSTYTTIKÄÄN olla aina kaikkein lihavimmillaan juuri sinä päivänä, vaikka viikolla vaaka oli lupaillut vaikka ja mitä. Nykyään otan tulokseni JOKO lauantain TAI sunnuntain tuloksesta, riippuen siitä, kumpi on pienempi :) Eikä sitä voi huijaukseksi sanoa, sillä joka viikkohan se tulos on kuitenkin saavutettava...

Vaatteiden väljenemisestä: mulla on nyt vyö samassa reiässä, mihin pääsin viime vuonna näihin aikoihin kun olin laihimmillani (84-85kg) ja nyt painoa on kuitenkin monta kiloa enemmän :) Unohdetaan se vaaka välillä!!! Nautitaan näistä asioista, sillä näillähän sitä MERKITYSTÄ on eikä sen vaa' an lukemilla vai mitä!!! Mitä iloa on painaa 5kg vähemmän jos kiinteämpänä voisi mahtua pienempiin vaatteisiin?

Köris: Mullakin yks viikon liikuntatunti on lasten sirkusjumppa :) Siellä tulee juostua ja nosteltua lasta ja oltua ainakin jaloillaan suurimman osan aikaa - ihan toista kuin sohvalla istuminen :)

Sitten osaan " tunnustuksia" ... mulla on ollut vähäliikuntainen viikko ja yhtenä päivänä olin viihteelläkin oikein urakalla (3 olutta, 2 siideriä ja lasillinen viiniä). Huh, onneks näitä tilaisuuksia ei tule liian usein... vaikka kyllä hauskaa oli - se on myönnettävä - pitkästä aikaa :)

Liikunnat siis tähän saakka: maanantaina tunnin kävelylenkki, tänään kuntosalia 35min... illalla on tarkoitus lähteä tunnin lenkille, maanantaina vielä ajattelin kokeilla jo juoksemista, mutta nyt se tuntuu aika tahmealta ajatukselta. Ehkä ensi viikolla...

Paino sahaa siinä 88,8...89 välimaastossa eli ihan oikeassa olin kun otin sen alimman painoni tsemppaajaksi :)

Emo

Vierailija
6/14 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punnituspäivä ollut torstai aamuisin. Onko sillä tän sivun " päivityksen" kannalta väliä, mikä päivä punnaan? Torstai on ollut siitä hyvä päivä, että jos vaikka viikonloppu on mennyt lööperiksi, ehtii ottaa alkuviikosta itseään niskasta kiinni.

Nyt en ole päässyt viikkoon liikkumaan, kun oon potenut flunssaa oikein sängyn pohjalla asti. Ihmeellistä pientä lämpöä monta päivää, mut ei mulle kyllä yleensäkään nouse kunnolla kuume. Tänään on olo jo sen verran parempi, että ajattelin kokeilla kevyttä lenkkiä koiran kanssa. Siis ihan kävelylenkkiä... Jos sitten ensiviikolla taas jaksaa käydä jumpassakin.

Olipa ihanaa, että löysin nämä sivut. Uskon saavani lisäpotkua laihdutukseen teidän tuellanne. Tsemppi on ainakin nyt ihan mahtava! Flunssakin tuntuu jopa siedettävältä...

Vierailija
7/14 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miksi, mutta tämä laihis -projekti on nyt niin hukassa kuin vain voi olla. Joka päivä tulee mussutettua jotain ylimääräistä ja viikonloput on taas silkkaa tuskaa.

Mistähän sitä saisi taas uutta intoa. Alkaa tuo joulukin olemaan jo niin lähellä, että nyt pitäisi saada kunnon spurtti ennen vuoden loppua.

Ei sitä plussaasentään kauhean paljoa tullut, mutta kun tietää, että paljon parempaan viikkooon olisi pitänyt kyetä. Täytyy taas ilmeisesti ottaa käyttöön tarkka lista siitä mitä syö ja laskea tunnollisesti pisteitä.

Nimi: Minlee

Ikä: 31 v.

Pituus: 178 cm

Aloituspaino: 95.5 kg

Tavoitepaino: 72 kg

Paino viime kerralla: 79.4

Paino nyt: 79.7 kg

Muutos edelliseen: +300 g

Kokonaispudotus: 15.8 kg

Matkaa tavoitteeseen: 7.7 kg

8/14 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko sujui tosi mukavasti niin syömisten kuin liikunnankin osalta, sillä pisteissä pysyin maanantain herkkupäivää lukuunottamatta ja kävin pyöräilemässä 8-10km kolmena päivänä sekä olin 45min. vesijumpassa keskiviikkona, silti tulokset on laihoja, mutta minkäs mahdat..yritys on ainakin kova ;o)!!

Tämmöiset siis mun " tiedot" tälle viikolle:

Nimi:körömölli

Ikä:29v.

Pituus:165cm

Aloituspaino:88kg

Tavoitepaino:(68-)70kg

Paino viime kerralla:78.7kg

Paino nyt: 78,5kg

Muutos edelliseen:-200g

Kokonaispudotus:9.5kg

Matkaa tavoitteeseen:8.5kg

Toisaalta oon kyllä pähkinyt, että taidan yrittää pudottaa tuohon 68kg niin siinä ois sitten nousuvaraa aina sen 2 kg ja kun huomaa, että siellä ollaan niin ei muuta kun tiukka linja päällensä taasen!!Mutta annetaan nyt sen tavoitteen olla tuo70kg ja katotaan sitten joskus jos sinne pääsen, että vieläkö oon samaa mieltä ;o)!!

Ja kokonaispudotuskin on laskettu siitä, kun neidin syntymän jälkeen aloitin taasen laihduttamisen ja painoin 88kg, mutta oikeestihan tuo mun laihdutus alkoi jo ennen neidin odotusta ja lähtöpaino oli silloin 95kg eli siihen nähden kokonaispudotus olis oikeastaan jo 16.5kg mikä kuulostaa hirmusti kivemmalta kuin tuo 9,5kg, mutta nää luvut saa pysyä listoilla mitkä nytkin on..itseään tarvii vaan " psyykata" välillä noilla ns. alkuperäisillä lukemilla ;o)!!

MINLEE:Kyllä se vaan niin on, että välillä pitkän laihduttamisen jälkeen homma on niin hakusessa, ettei mitään määrää, muttei auta muu kun sätkiä väkisin vaan eteenpäin niin kyllä se tsemppi sieltä taas pilkistää joku kaunis päivä ;)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

-köris-

Vierailija
9/14 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viikko oli aikalailla liikunnallinen vaan ruoka (ym...) on maistunut liiankin kanssa. Liekö pimeydellä ja syksyllä sanansa sanottavana tähän motivaatioasiaankin...

En ole käynyt mittaamassa painoani oikeastaan koko viikkona, sillä olen noudattanut Kutri.net -sivustojen ohjetta " vapaudu vaa' an vallasta" http://www.kutri.net/paino.html jossa kehotetaan punnitsemaan vain silloin kun tuntuu hoikalta...

No, punnitsin sitten kerran aamulla (89,6kg) ja kerran aamulenkin jälkeen (88,8kg) ennen veden juomista. Jos siis haluaisin psyykata itseäni, ottaisin tuon uudeksi lukemakseni - ja miksipä en haluaisi ;)

Emon uusi lukema siis 88,8kg ja näin ollen pudotusta viime viikkoon 400g (HAH HAA, tein sen!). Nyt sitten vaan kovaakin kovempi tsemppi, etten kerää heti plussaa (ja siinä on tekemistä tällä ruokahalulla....)

Liikuntaa on tullut harrastettua, sauvakävelylenkit viime viikolla n.25km yhteensä ja siihen päälle yks puolen tunnin vesijumppa :) Että jotain hyvää... jotain hyvää :)

Ihanaa tsempikästä vikkoa IHAN JOKAISELLE SISUKKAALLE (ja tällä hetkellä itsensä vähemmän sisukkaaksi kokevalle)!!!

Emo

Vierailija
10/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti käyn päivittämässä..

Juhlittu on koko viikko tytön synttäreitä ja syömisen ohessa siivoaminenkin on käynyt liikunnasta. Onneksi suunta on sentään alaspäin. Ja pudotus runsaat 100 grammaa!! Täältä tullaan tavoite.. kunhan ehditään.

Kävin itsekin juhlissa ja totesin jo kaupassa vaatteita sovittaessani, etten taida syödä enää ikinä mitään... tarttis käydä ulkona useammin, että oikeasti ymmärtäisi, miltä sitä näyttää. Kotona neljän seinän sisällä ei ehdi sitä miettimään. Mutta karu totuus kolahdi kyllä meikäläiselle viikonlopun aikana. Mutta mites se mummo lumihangessa menikään. Eli ensi viikkoon.

Nimi: Kitta75

Ikä: 31 v.

Pituus: 165 cm

Aloituspaino: 95.6 kg

Tavoitepaino: 89 kg aluksi edes...

Paino viime kerralla: 93,0

Paino nyt: 92,9 kg

Muutos edelliseen: -100 g

Kokonaispudotus: -2,7 kg

Matkaa tavoitteeseen: 3,9 kg

Vierailija
11/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä sitä ollaan.Kiloja on kertynyt ja niitä olen pudottanut välillä pois ja taas ne ovat palanneet.

Itsellä on tosiaan nyt 6kk ikäinen pikku typy,imetys on meillä ohitse.Ehkäpä kerran viikossa maistellaan yms..

Tosiaan raskauden aikana tuli kiloja kaiken kaikkiaan 16kg,kilot lähtivät samantien pois eli kun kotiin tulin niin painoa oli saman verran kuin ennen raskautta.Nyt kiloja on taas kertynyt +5kg,enkä todellakaan halua niitä yhtään enempää.Siksi päädyin tänne,täällä voin purkaa tuntojani ja innostustani yms riemua ja milloin mitäkin ihan rauhassa :)

En tiedä onko muilla koskaan sellaisia kausia että makea maistuu ja oikein kunnolla.Itse olen huomannut että tulen välillä riippuvaiseksi siitä sokerista yms.Nyt päätin pitää viikon paussin herkuista,se on aina helpottanut..sitten onkin helpompi taas olla ilman makeisia yms.

Eli heikkouteni on suklaa :P Sille ei voi mitään..mutta senkin nauttimisen voi pitää kohtuullisissa määrissä :D

Nimi: Neiti1

Ikä: 24v,pian 25v

Pituus: 169 cm

Aloituspaino: 94 kg

Tavoitepaino: n.70kg

ps.Samalla muut voisivat vähän valaista tossa puuhassa,eli onko punnitus aina kerran viikossa ja sitten kerron tänne päivitykset?

Ja vinkkejä kiitos?!?!

Vierailija
12/14 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: K@neli

Ikä: 40 v.

Pituus: 166 cm

Aloituspaino: 79 kg

Tavoitepaino: 65 kg

Paino viime kerralla: 76.8kg

Paino nyt: 76.9kg

Muutos edelliseen: +100g

Kokonaispudotus: -2,2 kg

Matkaa tavoitteeseen: 11.2kg

Nyt olisi hyvät neuvot kalliit, sillä motivaatio katoaa pian kokonaan. Punnauspäivänä AINA on paino joko 76.8 t. 76.9kg, vaikka viime viikonloppupuolella oltiin jo 75-alkuisissa painolukemissa.

Vaatteet väljenee kyllä, muttei se kyllä enää jaksa innostaa. Millähän kummalla saisi karistettua nyt merkittävämmän kasan läskiä seuraavalle viikolle? Mä olen pyrkinyt rajoittamaan syömisiä ja herkkuja sekä kuluttamaan liikkumalla sen 2000kcal/vko. Ei näytä olevan riittävästi, vaikka näin olen aikaisemmin saanut helposti pois 0.5-1kg/vko :(((

Vierailija
13/14 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli aina maanantaisin aloitamme uuden pinon, nimellä sisunaiset ja kyseinen päivämäärä. Sinne sitten jokainen ilmoittaa viikon varrella painonsa. Suurimmalla osalla on to punnitus maanantaina, mutta toiset punnitsevat jo viikonloppuna ja ilmoittavat seuraavana maanantaina uusimman tuloksen ja toiset vasta loppuviikosta.

Viikon varrella juttelemme sitten mistä milloinkin.

Minä teen sitten aina uuden viikon alkaessa yhteenvedon edellisviikon tuloksista.

Täällä on muutama suht uusi laihduttaja, joten parasta varmaan samalla kertoa itsestäni: Eli olen 31 v kahden lapsen äiti (4 v ja 2 v muksut). Laihis aloitettu vuosi sitten (heti kuopuksen imetyksen loputtua). Kilot kertyivät siis kummankin imetyksen aikana. Nyt olen niissä kilolukemissa, joissa olin ennen esikoisen odotusta. Mutta koska olin silloinkin ylipainoinen, haluan päästä vähän alhaisempiin lukemiin. Siksi edessä vielä vajaa 10 kg urakka.

Neiti: Laitoin sinulle välitavoitteeksi 85 kg, jahka se täyttyy niin siirretään tavoite sitten lähemmäksi lopullista tavoitetta. On varsin turhauttavaa, jos tavoite siintää 20 kg päässä. Mukavampaa on ajatella matkaa noin 5 kg etappeina.

- Minlee

Vierailija
14/14 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin siis uusi, mutta innokas laihdutusta aloitteleva. tai tarkemmin sanottuna aloituksia on kyllä ollut useita, tulokset vaan ovat jääneet vähiin. Mutta jos nyt löytyisi vähän pitkäkestoisempi motivaatio, kun täältä saisi seuraa urakkaansa...

Olen aivan uusi myös netin käyttäjänä ja kun vauvakuumeisena löysin tieni näille sivuille, innostuin. Kavereistani en ole oikein laihdutusseuraa löytänyt. Vaikka heissä ylipainoisia onkin. He kyllä innostuvat hetkeksi, mutta vain hetkeksi ja kun yhdessä aloitetaan, ei ole kivaa jatkaa yksin...

Olen pikkuisen kärsimätön ja siitä nimimerkkinikin... eli tuloksia pitäisi syntyä!

Aloitin maaliskuussa liikuntakeskuksessa käynnit ja jo heinäkuun alkuun sain pudotettua -7kg. Kesä ja siiderit toivat kuitenkin 5kg takaisin ja kyllä harmittaa!!! Millään en meinaa saada itseäni takaisin ruotuun.

Ja tietoja minusta:

Pituus: 183cm

aloituspaino: 87kg

paino heinökuun alussa: 80kg

paino nyt: 82kg

tavoitapaino: 70kg

Tiedän etten nytkään ole mikään valtavan kokoinen, mutta olen aina ollut todella hoikka, jopa laiha. Minulla on kaksi lasta 10 ja 12 v. Ja ennen molempia lapsia olen painanut 65kg. Ihan niihin lukemiin en siis edes halua enää... Mutta vaatekaappi on täynnä liian pieniä vaatteita, enkä uusiakaan viitsisi ostaa...

Eli, mistä voimia, olla sitkeä, sitähän se laihdutus on, vai..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan