Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:lla vauvamasu tuli selkeästi esiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla viikoilla 18-19. Tavalliset mammahousut mahtui kyllä ihan loppuun saakka, vaikka maha olikin melko muhkea :)

Vierailija
2/6 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 12 ostin ekat mammafarkut kn vyötärömitta kasvoi niin, mutta rv 16 pullahti kunnon vauvamasu, eli semmonen navan yli masu. Kaksoset oli toinen raskaus mulla ja viimeinen mahamitta esikoisesta saavutettiin rv 28!

Elise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 14. Silloin ei enää jäänyt kenellekään epäselväksi mistä on kyse :), tuolloin jouduin lopullisesti siirtymään mammahousuihin. Ainoastaan yhdet housut mahtuivat (MAHAN ALLE KÄÄRITTYNÄ) loppuun asti. Suurin osa äitiyshousuista olivat auttamattomasti liian pieniä jo rv 30 aikoihin, osa jo paljon ennemmin ;D Viime metreillä rv 39 olin oikeasti jo ihan kauhean kokoinen, huhuhuh sf tais olla lähempänä 50 cm, kun esikoisesta lähdin synnyttämään sf-mitoissa 35cm.

T. Cikuriina kera vauhtikaksikon 7 kk

Vierailija
4/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus masu..ja rv20 eteenpäin aloinkin sit jo kuulla kommentteja että jahas ja kohta on sitten laskettu aika vai..kiva selitellä että joo tarvis kasvaa tän masun vielä neljä kuukautta..

Vierailija
5/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaksosraskaus on toinen raskauteni. Mulla ei kuitenkaan ainakaan vielä maha ole aivan hillittömän hullun kokoinen, vaikka vauvat ovat isoja kaksosiksi. Sf-mitta kyllä noin 45cm, mutta ympärys vain 3cm enemmän kuin ekan raskauden loppumitta.

Alia ja pikkuoravat rv36+1

Vierailija
6/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 17-18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi