**KULtaiNEN 60-LUku** viikko:41
Huomenta kaikille !
Uusi viikko ja uudet kujeet :-) Palstautukaa ja kertokaahan kuulumisianne .. Tein tämän avauksen ja palaan kirjoittamaan ihan ' heti' kohta. t. emmi
Kommentit (44)
Ahaa, Senniina olitkin siis vain muuten vain etuajassa henkisesti psyykkaamassa itseäsi (pessimisti ei pety)?
Elohiirestä muuten, minullakin oli elohiiri silmässä olisiko ollut maanantaina. Enkä muista milloin olisi viimeksi ollut, varmaan pari vuotta kun ei tule millään mieleen. Oma napa: lievä päänsärky vaan jatkuu, yleensä aamuisin mutta tänään oli melkein puolelle päivin asti. Ja tänään alkoi selkää jomottamaan. Paleltanut on minuakin, varsinkin kun pääsee kotiin ja sohvalle hesarin kanssa niin saa olla vetämässä huopaa päälle. Ja tänään ei ole oikein tuo ruuansulatus toiminut. Normaalisti käyn aina aamuisin isolla asialla mutta ei merkkiäkään tarpeesta tänä aamuna eli kovana vatsa. Lounas ei meinannut maistua millään vaikka oli vähän nälkä. Ja närästi kun aloin syömään. Toisaalta olin kyllä vähän vetänyt suklaata pohjiksi.
Itse olen ajatellut että eihän noita oireita ole paljonkaan mutta nyt kun luen tuota omaa luetteloa niin löytyyhän niitä. Mikään ei vain ole erityisen voimakas, aika lieviä mutta niin että tunnistaa.
Hulluilla päivillä poltin rahaa vaikka piti ostaa vain sukkia ja alusvaatteita. Mukaan tarttui pari t-paitaa, jakku ja kaksi takkia, siistimpi (jonka oikeasti tarvitsin) ja sitten vähän rennompi. Mies kyllä kuolee kun näkee minun keltaiset kapsäkit kun tulen kotiin. Toisaalta, perustelin rahan tuhlausta itselleni sillä, että nyt kun on töissä ja palkka juoksee kannattaa tehdä kaikki hankinnat. Kun sitten mahdollisella mammalomalla/hoitovapaalla on rahat tiukemmalla eikä tule vaatteita hankittua¿;)
Nuo Henkan ja Maukan vaatteiden koot on kyllä ihan aasialaisia. Ihan sama juttu, tulee oikein paha mieli kun yrittää kiskoa niiden housuja jalkaan ja pitää olla 1-2 numeroa isompi koko kuin tavallisesti ja silti reisistä saumat naukuu.
Tale ja Emmi niistä kuukautismaisista kivuista. Minulla ainakin tai huomasin että alussa oli aina silloin sellaista kuukautismaista jomotusta kun olis menkkojen pitänyt alkaa. Liekkö nyt elimistö tottunut ajatukseen ettei täti meillä vieraile niin on jäänyt pois, kylläkin kaikkenlaista muuta nippailua on kyllä ihan mukavasti.
Ai kun tuo Senniina kirjoittaa niin mukavasti ihan naureskelin täällä noille " oireille" :) Toivotaan kuitenkin että kun sitä silmäkulmaa nykii niin se olisi oikea oire raskaudesta (peukut on asetettu pystyyn täällä).
Täällä alkaa olla aika pömpylä maha ja todellissuudessa tarvitsisin niitä äitiysvaatteita mutta kun en ole kerinnyt vielä kauppaan ostamaan ja kaapissa on kankaan muutamiin housuihin kun kerkis ompelemaan, hah tekosyitä.
jään tänne peukut pystyyn kaikille!
Teti 21+2
Me lähdetään huomenna miehen kanssa yhden yön hotellireissulle Tallinnaan KAKSISTAAN! Aika mukavaa :)
Senniina: Sinänsä huvittava tuo " oikea alaluomi nykii" , koska mulla just on ollut elohiiri oikeassa silmässä. Ajattelin ennen plussausta ihan jotenkin huvikseni, että oireko tämäkin... joo, tiedän ettei ole, mutta osui vaan tuohon sinunkin vitsikkääseen listaasi. Äläkä nyt luovuta toivoa vielä!!
Muakin paleltaa, vedin pikkutorkut ja herätessäni olo oli kuin horkassa. Pitää vissiin laittaa takkaan tuli.