Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin ja miehestä tuli mustasukkainen

Vierailija
02.05.2022 |

Suhteemme alussa olin normaalipainoinen, mutta aloin lihomaan melkein heti. Olin vuosia kotiäitinä ja paino vaan nousi nousemistaan. Lopulta ylipainoa oli 40 kiloa. Mieheni ei ole koskaan ollut mustasukkainen. Toisinaan se tuntui kurjalta, mutta loppujen lopuksi se on ollut ihanan vapauttavaa. Itse olin jossain kohtaa todella mustasukkainen, mutta mieheni on paljon ollut työreissuilla ja muutenkin mennyt omia menojaan, niin olen oppinut työstämään sitä tunnetta enkä enää ole oikeastaan yhtään mustasukkainen.No, nyt olen laihtunut 30 kiloa. Mieheni ei ole painonpudotustani juurikaan kommentoinut, mutta nykyään aina kun lähden johonkin, hän alkaa murjottamaan. Kerran jo kysyinkin, onko hän mustis, mutta tiukasti kieltäytyi ettei hän tunne sitä tunnetta. Myös eräs miespuolinen kaverini, joka on aina ollut elämässäni mukana eikä miestäni ole koskaan se kiinnostanut, aiheuttaa nyt selkeää närää.Ihanko oikeasti mustasukkaisuus on painosta kiinni? Mulla on jopa vähän loukattu olo. Sama ihminen mä kuitenkin olen, kuin ennenkin laihtumista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuessa tulee kiinnitettyä ulkonäköönsä aiempaa enempää huomiota, varsinkin kun oma ulkonäkö muuttuu ja täytyy hankkia uudet vaatteet yms. Se on ihan ok.
Jos sun miehes alkaisi kiinnittämään omaan ulkonäköönsä yhtä'äkkiä paljon huomiota ja puunaisi ja puleeraisi itseään ja hankkisi uusia vaatteita, kai se jotain ajatuksia herättäisi.

Eli ei ne kilot vaan se muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme