Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut "keksii" syitä Miksei voi hakea tai mennä töihin?

Vierailija
02.05.2022 |

Mullakin on erilaisia heikkouksia mutten piiloudu niiden taakse. Eihän elämä voi kuitenkaan olla pelkkää kärsimystä. Apua saa jos hakee. Eikä voi elää vain kotona masentuen lisää.Hakekaa sitä apua tai menkää opiskelemaan! Hain itsekin työkkärin koulutukseen ja sitä puollettiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ei saa, vaikka sitä yrittäisi hakea. Lisäksi työtä ei riitä kaikille.

Vierailija
2/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen käsityksen mukaan sitä apua ei saa ja siksi sitä ei haeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on kuule rajoitteita! Susanna Koski linjoilla?

Vierailija
4/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules pönttö. Minä en sitä "keksinyt" että bensasta tehtiin niin kallista ettei ole enää varaa mennä töihin. Joten kun valtio teki töistä mahdotonta, on ihan oikein että saa valtio minut elättää!!

Vierailija
5/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä työttömyydelle etsitään, koska ei haluta mennä töihin. Yksinkertaista.

Vierailija
6/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules pönttö. Minä en sitä "keksinyt" että bensasta tehtiin niin kallista ettei ole enää varaa mennä töihin. Joten kun valtio teki töistä mahdotonta, on ihan oikein että saa valtio minut elättää!!

"Valtio saa minut elättää". Valtio olemme me muut veronmaksajat. Minä raadan ja kituutan, että sinä voit lojua kotona. This is what we call reilu meininki.

Vierailija
7/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valtio saa minut elättää". Valtio olemme me muut veronmaksajat. Minä raadan ja kituutan, että sinä voit lojua kotona. This is what we call reilu meininki.

Miksi raadat ja kituutat töissä tahtomattasi? Kuka pakottaa?

Vierailija
8/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syy on se etten todellakaan lähde pienellä palkalla yli 100km päähän töihin ja jätä lapsia keskenään.

Vierailija
9/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsos kun en voi mennä näillä bensan hinnoilla töihin.
Muualla Euroopassa valtiot alensi bensaveroja täällä päättäjät ilmoitti että voisivat kyllä niitä laskea, mutta eivät halua!

Vierailija
10/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katsos kun en voi mennä näillä bensan hinnoilla töihin.
Muualla Euroopassa valtiot alensi bensaveroja täällä päättäjät ilmoitti että voisivat kyllä niitä laskea, mutta eivät halua!

Milläs alennat veroja kun jokainen luuseri vaatii lisää rahaa kotona makaamisesta? Saati nämä seinähullut kuntatantat, joiden takia verotus pitäisi kolminkertaistaa. 

Vierailija
11/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä apua ainakaan tolla asenteella saa, mut eipä kyllä töitäkään.

Vierailija
12/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse keksiä syytä, miksi menen töihin. Se syy kun on yksinkertaisesti se, että en ole enää pariin vuoteen kelvannut työnantajille. Heti jos löydän sen joka minut töihin ottaa, niin menen kyllä.

Vierailija
13/13 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekisit lyhyempää päivää pienemmällä palkalla, osan töistäsi voisi tehdä joku työtön. Silloin sinun ei tarvitsisi sitä työtöntä elättää, jolloin se pienempikin palkka riittäisi. Kaikki hyötyisivät.

Ymmärrän kyllä ettei asia ole välttämättä sinun päätettävissäsi juuri nyt, mutta eikö sinun ainakin kannattaisi tukea pyrkimyksiä työajan lyhentämiseen.