Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituiset hiukset on parhaat?

Vierailija
01.05.2022 |

Siis naisella. Mielestäni keskipitkät on tyylikkäimmät, tuovat ryhtiä olemukseen. Miksi roikottaa pitkiä hiuksia, jos niitä ei edes viitsi laittaa mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nyt sen verran pitkät että alkaa ärsyttää kaivella niitä jatkuvasti persvaosta. Eli vähän lyhyemmät paremmat.

Vierailija
2/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkä. Jos on paksut hiukset, niin pitkät on upeat.

T. Ohut hiuksinen keski-ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä hiuksistani vapaina valtoimenaan.

Vierailija
4/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen mittaiset mistä itse tykkää.

Onhan se niin, että jos hiukset ovat paksut ja kiiltävät, niin näyttäähän ne hyvältä pitkinä.

Mutta käytännöllisyyden takia omat karvat on sen verran pitkät, että saa kiinni mutta niin lyhyet että kuivuvat pesun jälkeen nopeaan.

Vierailija
5/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pituiset, etteivät ne roiku.

Joillain jo polkka on niin painava, että valuu liukkaana. Siis liian hyväkuntoiset. Minulla oli myös nuorena kaveri, jonka hiukset olivat takapuoleen asti. Ne valuivat. Siksi itse otan raitoja. En värin takia, vaan siksi, että ovat ryhdissä.

Vierailija
6/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiuslaadustakin. Tykkäisin itselläni lyhyehköistä hiuksista, mutta sateessa ja tuulessa niistä tulee lehmännuoleman näköiset. Nyt ylettyvät tarvittaessa kiinni.

Vierailija
7/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pituiset, etteivät ne roiku.
Joillain jo polkka on niin painava, että valuu liukkaana. Siis liian hyväkuntoiset. Minulla oli myös nuorena kaveri, jonka hiukset olivat takapuoleen asti. Ne valuivat. Siksi itse otan raitoja. En värin takia, vaan siksi, että ovat ryhdissä.

Siis mitä tarkoitat että raitoja ryhdin vuoksi? Itsellä täysin sileä, silkkinen ns. "intiaanitukka" hulmuaa niin karhentaisitko tällaista vai mitenkä?

Vierailija
8/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain hartioiden ja vyötärön välillä. Ylipitkät on rumat.

Vierailija
9/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olkapäiden alle ulottuvat. Samaa mieltä siis aloittajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme