Joukkoliikenteen lakko
Milloin ja missä päin on lähiaikoina joukkoliikenteen lakko? Katsoin tänään Tampereen sivuilta, että aloittaisivat taas tiistaina lakon. Minun reittioppaani ei löydä jo huomiseksi busseja.Kovin vähälle huomiolle on jäänyt mielestäni joukkoliikenteen lakot. Tai sitten ne vain koskettavat minua eniten. Mitä ajatuksia teille herää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ongelmia itsellänikin. Mitenhän voi olla tuolleen, että sanotaan yhtä ja tehdään toista.
Monele olisi tärkeetä tietää joukkoliikenneasiat, kun kaikilla nyt tosiaan ei ole sitä omaa autoa, tai sitä ei voi jättää sinne mihin on menossa.Kun tiedät että lakko on uhkaamassa ja tulossa niin menepä ja katso kaupunkisi joukkoliikennettä koskevat nettisivut. Aivan varmasti sieltä löytyy tietoa poikkeuksista ja häiriöistä tässä tilanteessa. Tai paikallislehdissä kerrotaan nämä asiat. Lakko ei tule varoittamatta ja kaupunki on velvollinen tiedottamaan!
On katsottu. Ilmoitetaan että linja 6 ei kulje, ja että reittioppaasta on positettu linjat jotka eivät kulje. Reittioppaassa näkyy että linja 6 kulkee. Kerrotko vielä kumpaa uskon?
En ole tamperelainen, mutta ihan sun kiusaksi tein nettihaun ja sai luettavaksi kaupungin antaman tiedotteen lakon vaikutuksista toimintaan. Tiedotteen mukaan lakko vaikuttaa OSAAN tuon linjan 6 vuoroista, joten jotkin vuorot ajetaan ja jotkin ei. Sijassasi etsisin vaihtoehtoisia kulkutapoja.
Yllä oli mainittu linja 7, jonka ei pitäisi kulkea ollenkaan lakon aikana, mutta parhaillaankin reittiopas väittää sen kulkevan tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ongelmia itsellänikin. Mitenhän voi olla tuolleen, että sanotaan yhtä ja tehdään toista.
Monele olisi tärkeetä tietää joukkoliikenneasiat, kun kaikilla nyt tosiaan ei ole sitä omaa autoa, tai sitä ei voi jättää sinne mihin on menossa.Kun tiedät että lakko on uhkaamassa ja tulossa niin menepä ja katso kaupunkisi joukkoliikennettä koskevat nettisivut. Aivan varmasti sieltä löytyy tietoa poikkeuksista ja häiriöistä tässä tilanteessa. Tai paikallislehdissä kerrotaan nämä asiat. Lakko ei tule varoittamatta ja kaupunki on velvollinen tiedottamaan!
On katsottu. Ilmoitetaan että linja 6 ei kulje, ja että reittioppaasta on positettu linjat jotka eivät kulje. Reittioppaassa näkyy että linja 6 kulkee. Kerrotko vielä kumpaa uskon?
En ole tamperelainen, mutta ihan sun kiusaksi tein nettihaun ja sai luettavaksi kaupungin antaman tiedotteen lakon vaikutuksista toimintaan. Tiedotteen mukaan lakko vaikuttaa OSAAN tuon linjan 6 vuoroista, joten jotkin vuorot ajetaan ja jotkin ei. Sijassasi etsisin vaihtoehtoisia kulkutapoja.
Yllä oli mainittu linja 7, jonka ei pitäisi kulkea ollenkaan lakon aikana, mutta parhaillaankin reittiopas väittää sen kulkevan tiistaina.
TÄMÄ! ^
Vierailija kirjoitti:
Monele olisi tärkeetä tietää joukkoliikenneasiat, kun kaikilla nyt tosiaan ei ole sitä omaa autoa, tai sitä ei voi jättää sinne mihin on menossa.
Luulen, että eivät ole vielä päivittäneet sivujaan. Taidan itse piipahtaa tänään asiakaspalvelussa (jos sivusto ei päivity), että voin olla varma miten pääsen töihin tulevina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monele olisi tärkeetä tietää joukkoliikenneasiat, kun kaikilla nyt tosiaan ei ole sitä omaa autoa, tai sitä ei voi jättää sinne mihin on menossa.Luulen, että eivät ole vielä päivittäneet sivujaan. Taidan itse piipahtaa tänään asiakaspalvelussa (jos sivusto ei päivity), että voin olla varma miten pääsen töihin tulevina päivinä.
Kertoisitko miten siellä piipahdetaan? Tulisi itsellekin tarpeeseen tietää miten pääsee paikkaan x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monele olisi tärkeetä tietää joukkoliikenneasiat, kun kaikilla nyt tosiaan ei ole sitä omaa autoa, tai sitä ei voi jättää sinne mihin on menossa.Luulen, että eivät ole vielä päivittäneet sivujaan. Taidan itse piipahtaa tänään asiakaspalvelussa (jos sivusto ei päivity), että voin olla varma miten pääsen töihin tulevina päivinä.
Kertoisitko miten siellä piipahdetaan? Tulisi itsellekin tarpeeseen tietää miten pääsee paikkaan x.
Tampereella paikka on frenckellinaukiolla. Turussa torin laidalla.
Tänään on 2.5 niin bussien pitäisi mennä normaalisti. Lakkoaika on 3-9.5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella paikka on frenckellinaukiolla. Turussa torin laidalla.
Tänään on 2.5 niin bussien pitäisi mennä normaalisti. Lakkoaika on 3-9.5
Kiitos. Niinhän niiden tänään vielä pitääkin mennä normaalisti, pointti tässä onkin koko ajan ollut se, mikä useasta viestistä käy ilmi, että palvelu sanoo että lakonalaiset vuorot on poistettu reittihausta jo 3 päivää sitten, mutta niitä ei ole positettu reittihausta.
Tästähän voisi päätellä että lakko ei koske esim. tuota seiskabussia, koska se reittihaulla edelleen löytyy.
Anteeksi, tein näppäilyvirheen, tarkoitin linjaa 7. Voisitko tehdä kiusakseni uuden haun? Mistä sitä tietää vaikka oma reittioppaanin vain on päivittymättä?