Kannattaako Gigantista tilata pesukonetta?
Eli: pesukoneenrämä otti ja hajosi, nyt sitten pitäisi aika vikkelään ostaa uusi. Gigantissa näytti olevan edulliset hinnat paitsi itse laitteille myös asennuspalveluille ja muille, mutta googlaillessani kokemuksia näyttää siltä ettei juuri kellään ole puljusta hyvää sanottavaa? Onko tilanne tosiaan tämä ja jos on, minkä kaupan puoleen sitten uskaltaisi kääntyä?Auttakaa! :(
Kommentit (62)
Olen tilannut eikä mitään ongelmia ollut.
En tilaa enää sieltä ikinä. Kokeile Poweria tai Veikon Konetta.
Kyllä mä suosittelen, mutta kannattaa olla ulkona ottamassa vastassa. Gigantin kuljetusfirma tiputti meidän koneen sieltä pakun perältä maahan, nosti pokalla ylös ja koitti tarjota sitä yli metrin maahan tippunutta konetta. Vaadin uuden tilalle. Gigantti toi uuden ilman vastaväitteitä
Kaksi kertaa olen tilannut ja molemmilla kerroilla ollut tyytyväinen.
ei kannata. Homma menee hankalaksi ja valittaessasi palautetta ei joko tule tai se tulee viikkojen viiveellä.
tilaa mieluummin vaikka Verkkokauppa.comista: jos olet oikealla alueella, saat järkevään hintaan myös asennuksen. Ja se on suomalainen firmakin.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa enää sieltä ikinä. Kokeile Poweria tai Veikon Konetta.
Katselin myös näitä, mutta niistäkin oli yhtä huonoja arvosteluita.
Itselläni ei huonoa sanottavaa. Just viime vuoden lopulla ostin kys. Puljusta uuden Siemensin pesukoneen.
Toimitus kotiin ja kanto sisälle, mutta toimituspäivänä pesukonetta ei kuulunutkaan mutta sitten kun valitin asiasta niin sain toimitus ja myös vanhan poisvienti ilmaiseksi eli olin tosi tyytyväinen kun sain ne ilmaiseksi ja siirtyi vaan sitten muutamalla päivällä pesukoneen saanti mutta se ei haitannut ollenkaan. Pesukoneeseenkin olen ollut tosi tyytyväinen.
Eli itse voin ainakin suositella, ja jos jotain ongelmia tulee, niin vaadit sitten saada jotain hyvitystä. Minäkin sitten sanoin että kai mä saan jotain hyvitystä tästä ja laitto ilmaseks nuo lisäkulut
Vierailija kirjoitti:
ei kannata. Homma menee hankalaksi ja valittaessasi palautetta ei joko tule tai se tulee viikkojen viiveellä.
tilaa mieluummin vaikka Verkkokauppa.comista: jos olet oikealla alueella, saat järkevään hintaan myös asennuksen. Ja se on suomalainen firmakin.
Verkkokaupasta olen tavallisia tavaroita tilannutkin, mutta kodinkoneiden asennushinnat olivat niin järjettömän kalliita ettei yksinkertaisesti ole varaa niihin. :/
Kilpailuta.Me käytetään nykyään poweriin,osteltu muualtakin mut..kestävät kait kaikki aikansa..
6v ollut kone käytössä eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Merkkinä Beko.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei huonoa sanottavaa. Just viime vuoden lopulla ostin kys. Puljusta uuden Siemensin pesukoneen.
Toimitus kotiin ja kanto sisälle, mutta toimituspäivänä pesukonetta ei kuulunutkaan mutta sitten kun valitin asiasta niin sain toimitus ja myös vanhan poisvienti ilmaiseksi eli olin tosi tyytyväinen kun sain ne ilmaiseksi ja siirtyi vaan sitten muutamalla päivällä pesukoneen saanti mutta se ei haitannut ollenkaan. Pesukoneeseenkin olen ollut tosi tyytyväinen.
Eli itse voin ainakin suositella, ja jos jotain ongelmia tulee, niin vaadit sitten saada jotain hyvitystä. Minäkin sitten sanoin että kai mä saan jotain hyvitystä tästä ja laitto ilmaseks nuo lisäkulut
Noh, miten kukin sen ottaa... itselläni kun olisi tässä tapauksessa jo suht paljonkin sanottavaa 😅 Haluaisin tosiaan vaan löytää luotettavan lafkan joka ihan oikeasti hoitaisi koneen kotiin silloin kun on sovittu, mutta kaikilla tuntuu olevan jotain vaikeuksia tässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suosittelen, mutta kannattaa olla ulkona ottamassa vastassa. Gigantin kuljetusfirma tiputti meidän koneen sieltä pakun perältä maahan, nosti pokalla ylös ja koitti tarjota sitä yli metrin maahan tippunutta konetta. Vaadin uuden tilalle. Gigantti toi uuden ilman vastaväitteitä
Kuka tietää, jos kone on pudonnut jossain jo aiemmin.
Ihmettelen gigantissa, miten siellä on korkeita ja kapeita taulutelkkaripaketteja myymälässä. Eikös ne kaadu kuin dominopalat, jos joku hiukan tönäisee. Vaikka lapsi.
Ohis:ostin aeg:n powerilta vanhemmilleni. Siksi kun siinä on hyvät toiminnot.
Mutta tämä on kolme.as ostamani aeg ja seuraavaksi ostan muuta merkkiä. Oma koneeni on alusta asti pitänyt pesuaikoja 20 minuuttia liian pitkään. Jää miettimään. Vanhempieni aiempi kone hajosi jotain 4 vuodessa ja nyt tämä uusi on jo valmiiksi jotenkin rikki.
Ostettiin sieltä 800e kuivaava Electrolux. Paras kone mikä on ollut ikinä.
Gigantista en osta enää mitään mitä ei itse saa autoon ja kotiin asentamatta. Ostettiin tiskari ja mikään ei sitten mennytkään oikein. Kaiken päätteeksi kuittasivat koneen testatuksi ja paikan päällä toimivaksi vaikkei sitä edes oltu kytketty sähköihin eikä siis voineet testata. Moni kauppa on sujunut,mutta tuo oli viimeinen niitti siihen puljuun.
Pari vuotta sitten kesällä tilasin pesukoneen Gigantista asennuksineen ja kaikki meni hyvin.
Oulun gigantista ostettiin, hyvin meni.
Ei ikinä gigantista mitään, täysiä huijareita!
Kunhan pesukoneen merkki on sopiva, ettei hajoa, vaan kestää. Ja alkutakuu +kuljetus sisään paikoilleen +vanhan koneen poiskuljetus +uuden koneen asennus eli se putki paikoilleen.
Kyl. Palautusoikeus?