Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v sai ihan käsittämättömän raivokohtauksen äsken

Vierailija
01.05.2022 |

Ikinä ei ole ollut mitään vastaavaa. Mua oikeasti pelotti. En tiedä mikä häneen meni. Hän huusi, karjui, potki, löi kiroili. Tuntui ettei hän ollut ihan täällä. Mun oli pakko hakea naapuri turvaksi. En uskaltanut olla yksin. Ihan kamala raivokohtaus. Musta tuntuu että mä käyn edelleen kierroksilla sen takia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti maanantai- aamuna koulupsykologille ja perheneuvolaan. Lapsellasi on alkanut murrosiän kuohut ja se tarvitsee ammattilaisen apua tunnesäätelyynsä. 

Vierailija
2/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se suuttui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahahenki riivannut. Tilaa manaaja heti huomenna.

Vierailija
4/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suuttui noin kovasti?

Vierailija
5/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne menkat alkaa niin vähän harmittaa, kun ei ole niistä kokemusta.

Vierailija
6/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se suuttui?

En mä itsekään ihan tiedä... Läksyjä rupesin tarkistamaan (open kanssa sovittu juttu kun ne ovat olleet tosi usein tekemättä). Samalla tarkistin wilman ja sit kävi jotakin. En mielestäni sanonut edes mitään erikoista. Mua pelottaa tuo hänen reaktio.

Ap

Vierailija
7/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa joku tilanne päällä? Kiusaaminen?

Vierailija
8/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita tulee ja menee. Ei niitä tarvi pelätä. Hyvä kun uskaltaa näyttää ne. Ota nyt ihmeessä selvää mistä kenkä puristaa pikkuisella.

Vierailija
9/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häiritsit naapuriasi kakarasi takia?

Vierailija
10/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet nyt kirjoittelemassa tänne? Etkö elä reaalitodellisuudessasi? Sinulla on raivoava esiteini. Mene puhumaan hänelle.

Vierailija
11/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:lle sitten sattuu ja tapahtuu kaikenlaista saman päivän aikana...

Vierailija
12/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas silti ottaa selvää mistä suuttui noin kovasti ja onko esim siellä koulussa kaikki hyvin. Ei omaa lasta pidä pelätä.

Vierailija
13/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se suuttui?

En mä itsekään ihan tiedä... Läksyjä rupesin tarkistamaan (open kanssa sovittu juttu kun ne ovat olleet tosi usein tekemättä). Samalla tarkistin wilman ja sit kävi jotakin. En mielestäni sanonut edes mitään erikoista. Mua pelottaa tuo hänen reaktio.
Ap

Melko avuton oot vanhempana jos pelkäät 12 vuotiasta lastasi...

Vierailija
14/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häiritsit naapuriasi kakarasi takia?

En tiennyt mitä muutakaan olisin tehnyt. Poika pimahti ihan totaalisesti ja mua pelotti.

Ap

Vierailija
15/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen.

Vierailija
16/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se suuttui?

Ap

Oletko sama tyyppi, joka trollaa ovea paiskovasta teinistä (teinin ikä aina vaihtelee)?

Tässä trollauksessa et anna 12-vuotiaan itsenäistyä ja hoitaa läksynsä itse, tai kärsiä/nauttia seurauksista. Käytät Wilmaa ansana. Betrayal trauma.  Sanot jotain, mikä laukaisee traumaperäisen stressin ja päälle moitit stressireaktiosta. Vaadit puhumaan typeryydestään eli eskaloit shokkia psykoosiksi. Mutta onneksi sinä olet syytön, ja ainoa murhe on, jos sua pelottaa että vaikka loukkaisit? Ja mikä parasta: tarinat raivopäisistä teineistä ovat täysin keksittyjä.

Vierailija
17/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ikinä ennen ole ollut mitään vastaavaa ja yhtäkkiä on, olisin ihan helkkarin huolissani. Nyt sun äitiys punnitaan.

Vierailija
18/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se suuttui?

Ap

Oletko sama tyyppi, joka trollaa ovea paiskovasta teinistä (teinin ikä aina vaihtelee)?
Tässä trollauksessa et anna 12-vuotiaan itsenäistyä ja hoitaa läksynsä itse, tai kärsiä/nauttia seurauksista. Käytät Wilmaa ansana. Betrayal trauma.  Sanot jotain, mikä laukaisee traumaperäisen stressin ja päälle moitit stressireaktiosta. Vaadit puhumaan typeryydestään eli eskaloit shokkia psykoosiksi. Mutta onneksi sinä olet syytön, ja ainoa murhe on, jos sua pelottaa että vaikka loukkaisit? Ja mikä parasta: tarinat raivopäisistä teineistä ovat täysin keksittyjä.

Tämä sama kirjoittelee myös muita trolleja välillä yh välillä taas parisuhteessa...

Vierailija
19/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteita tulee ja menee. Ei niitä tarvi pelätä. Hyvä kun uskaltaa näyttää ne. Ota nyt ihmeessä selvää mistä kenkä puristaa pikkuisella.

Eihän teini raivoa jos ei tunne oloaan seurassa turvalliseksi. Kannattaa ottaa nuo kohtaukset luottamuksenosoituksina.

Monilla on sellainen tyyli, että lähtevät itse vääntämään raivoavan teinin kanssa kun ajattelevat kyseessä olevan tilanteen joka pitää voittaa itse. Järki käteen aikuiset: antaa toisen kasvaa aikuiseksi. Jatkuvalla vääntämisellä voi laittaa suhteensa solmuun teinin kanssa. Pitää päättää rauhallisella hetkellä yhdessä, että mitkä ovat ne kolme asiaa joita vaaditte toisiltanne. Ei kannata nipottaa niin älyttömästi.

Ainoa elon tiellä sortunut kaverini oli kodista, jossa äidillä oli mieletön tarve todistaa olevansa aina oikeassa ja jyrätä mielipidettään päälle. Teini ei oppinut mitään muuta kuin epävakaan kiintymyssuhteen mallin kotoaan.

Siitäpä sitten oli hyötyä kun hän alkoi parantamaan itsetuntoaan isojen poikien remmissä juopotellessa ja varmasti tyttöä käytettiin huolella seksuaalisestikin hyväksi. Hän sai siitä remmissä kiitosta ja kehuja. Valmistui hädintuskin peruskoulusta ja lähti jonkun aikuisen miehen kanssa asumaan.

Vierailija
20/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vai poika?

Mulla alkoi toi kun menkat alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi