seksi ja raskaus....
Pitää vähän kysellä et miten muilla, että kun olette raskaana, niin oletteko harrastaneet miehenne kanssa enemmän vai vähemmän seksiä kun ennen...?
Mua ei se hirveesti oo häirinnyt, välillä tosin... että mun mies on jotenkin niin " kunnioittava ja arvostava" mua kohtaan nyt kun olen raskaana, että odottaa aina et mä teen alotteen....ja mä taas toivoisin, että hän joskus tekis aloitteen...
eli miten paljon/mihin suuntaan muilla on asiat muuttunut raskauden myötä?
myrtti- rv24
Kommentit (5)
no meillä se on muutenkin kyllä niin, että mä olen se aktiivisempi osapuoli... Mutta jotenkin välillä mietityttää, että eiks jotenki enää halua mua, onko niin innoissaan raskaudesta, vai pelottaako sitä ettei vauvaan satu... ollaan kyllä asiasta puhuttukin... ei vaan kuulemma niin tee mieli ku odottaa vauvaa jo kovasti... :)
myrtti-
Meille kyllä seksi maistuisi, mutta kyllä on jäänyt erittäin vähiin. Mun kohdunkaula on nimittäin hyvin vertavuotava, joten jokaisen tutkimuksen tai ultran jäljiltä olen vuotanut pari päivää, niin myös seksin.. Eli ollaan molemmat vaan jotenkin vältelty asiaa.. :( Harmi sinänsä. Tosin kyllähän sitä vois vaikka suuseksiä vain harrastaa, mutta ei se aina " riitä" .. Mun toivomus ois että tää tilanne jossain vaiheessa vähän paranis. Jos ei, niin sitten täytyy vaan nauttia läheisyydestä ja hellyydestä.
kuinka usein olette sitten ennen raskautta harrastelleet....?
myrtti-:
kuinka usein olette sitten ennen raskautta harrastelleet....?
Se vähän vaihteli.. Välillä ehkä noin kerran viikossa, mutta sanoisin että yleisimmin joku 3 kertaa viikossa.. Että nyt kun tässä ollaan oltu jo elokuun alkupuolelta sitten vähän niin kuin " puutteessa" , alkaa jo vähän ottamaan aivoon. No, ei auta kuin yrittää keksiä jotain muuta kuin sitä " itseään" ..
ainakin ihan normaalii, ainostaan jotkut asennot tuottaa ongelmia tämän mahan kanssa :) Nyt rv 37+3 ja mies ainakin ihan fiiliksissä kun on kuulemma paikat alhaalla turvoksissa :) (Esikoistakin odottaessa harrastimme normaalisti seksiä loppuun asti ja meillä tosin ukko tekee aina aloitteen)