Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varsiluomen poisto julkisella - onnistuuko ?

Vierailija
01.05.2022 |

Onko täällä keltään poistettu varsiluomi tai -luomia ? Onnistuiko poisto julkisella puolella vai jouduitko menemään yksityiselle.Itsellä pari hankalaa varsiluomea, mistä pitäisi päästä eroon, mutta hirvittää jo etukäteen kuinka monta sataa euroa niiden poistosta joutuisi yksityisellä maksamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mies osti mulle tota:

https://www.syylend.fi/fi-fi/tuotteet/syylend-skintags/mika-on-syylend-…

Pitäisi testata, toimiiko se..

Vierailija
2/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu julkisella kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää tämän.

Vierailija
4/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistattanut kymmenkunta varsiluomea yhdellä kertaa julkisella.

Vierailija
5/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mies osti mulle tota:
https://www.syylend.fi/fi-fi/tuotteet/syylend-skintags/mika-on-syylend-…
Pitäisi testata, toimiiko se..

Toimii se. Jäädytin itse pari isompaa varsiluomea mitä ei voinut enää repiä irti pinseteillä. Poistakaa ne varsiluomet. Tekee pahaa joskus katsoa kun niitä kaulan iho täynnä.

Vierailija
6/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kyllä julkisella, jos vain onnistuu saamaan ajan lääkärille.

Vierailija
7/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsiluomen poisto onnistuu ihan omatoimisesti, tai kaverin avulla jos luomi on hankalassa paikassa.

Varmista, että kyseessä todella on varsiluomi - muita luomia ei saa yrittää poistaa itse. Ota tavallista ompelulankaa ja solmi se tiukasti luomen tyvelle, mielellään useamman kerran luomen ympäri. Hiuspinni on tässä hyvä apuväline. Peitä luomi ihoteipillä tai laastarilla ja odota muutama päivä. Jos onnistuit solmimaan langan tarpeeksi tiukasti, luomi muuttuu mustaksi, kuivuu ja putoaa itsestään pois. Jos ei onnistunut ensimmäisellä kerralla, lanka ei ollut tarpeeksi tiukalla ja voit yrittää uudelleen.

Vierailija
8/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsiluomen poisto onnistuu ihan omatoimisesti, tai kaverin avulla jos luomi on hankalassa paikassa.
Varmista, että kyseessä todella on varsiluomi - muita luomia ei saa yrittää poistaa itse. Ota tavallista ompelulankaa ja solmi se tiukasti luomen tyvelle, mielellään useamman kerran luomen ympäri. Hiuspinni on tässä hyvä apuväline. Peitä luomi ihoteipillä tai laastarilla ja odota muutama päivä. Jos onnistuit solmimaan langan tarpeeksi tiukasti, luomi muuttuu mustaksi, kuivuu ja putoaa itsestään pois. Jos ei onnistunut ensimmäisellä kerralla, lanka ei ollut tarpeeksi tiukalla ja voit yrittää uudelleen.

Mä poistan tällä tavalla. Helposti saa itse pois.

Vierailija
9/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa. Minulla vielä keloiditaipumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä