Olen aina toinen vaihtoehto.
Tässä deittailun ihmeellisessä maailmassa on toistunut samanlainen kuvio vähän turhan monen miehen kanssa. Eli on tavattu, käyty treffeillä ja mies on ollut se aloitteellinen, ottanut yhteyttä jne.Kuitenkin vaistoan että mies ei ole ihan täysillä jutussa mukana. Ja asiaa kysyessäni, tai miehen ottaessa asian itse puheeksi tulee ilmi, että mies on kiinnostunut/säätää/toivoo suhdetta jonkun toisen naisen kanssa. Ja tämähän on ihan ok asia, mutta se että on suoraan pyydetty minua "odottamaan sen aikaa että toisen suhteen tila selviää". Kysymykseni koskee kuitenkin minua:Eli minkälaisena ihmisenä te pidätte naista, joka on miehille jonkinlainen varavaihtoehto?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos on kyse siitä että sinäkin olet mukava mutta jonkun toisen kanssa on parempi yhteys.
Tosin en itse ottaisi suhteeseen kuin sen jonka kanssa on hyvä yhteys niin en tiedä.
Ja siinä tapauksessa luulisi että se yhteys olisi molemminpuolinen eli olisi jo selvää että siitä kehkeytyy suhde.
Miksi pitää sitten roikottaa mukana jos kokee, ettei riittävän hyvää yhteyttä ole ja mieli tekee vielä etsiä parempaa? Tuo on asia mitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Ottaen huomioon sen, kuinka valtavasti miehiä on naisia enemmän kaikissa nettideittipalveluissa, on suoranainen ihme, kun naiset tuntuvat löytävän niistä aina juuri ne miehet, joilla on useita naisia varasijoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon sen, kuinka valtavasti miehiä on naisia enemmän kaikissa nettideittipalveluissa, on suoranainen ihme, kun naiset tuntuvat löytävän niistä aina juuri ne miehet, joilla on useita naisia varasijoilla :D
Kyllä sen näkee päällepäin kenellä kysyntää on ja kenellä ei ole. Jos nainen olisi niin epätoivoisessa tilassa että olisi pakko saada mies, toki hän sitten ottaisi tuon jälkimmäisen, jonka siis todellakin voisi vain ottaa. Mutta kun yleensä etsitään itselle sopivaa ihmistä ja silloin muullakin on väliä kuin sillä, että sukupuoli on oikea.
Jos tämä on toistuva kaava, niin kertoo jostakin. Mistä, en ole täysin varma.
Siedätkö AP miehiltä epämääräisyyttä? Sitä, etteivät oikein vaikuta tietävän mitä haluavat tai sanovat sellaisia asioita kuten "avoimin mielin liikkeellä" (= avoimin mielin liikkeellä... penikselläni) tai "katsotaan mihin johtaa" (=katsotaan mihin johtaa... penikselläni).
Täysi pommi ovat miehet jotka väittävät, että "olemme eroamassa vaimon kanssa" - siskot, JUOSKAA!
Sitoutumishaluinen ja -kykyinen mies osaa kysyttäessä vastata suoraan mitä etsii. Ei välttämättä halua sitä sinun kanssasi mutta hän kuitenkin tietää mitä haluaa. Jos mies väittää että ei tiedä, katsellaan tms. älä usko häntä. Mies tietää mutta ei halua myöntää sitä sinulle tai itselleen.
Varmin tapa päästä ykkösvaihtoehdoksi on se, että tietää itse mitä on hakemassa ja on valmis heti torjumaan miehet, jotka eivät tätä vastaa. 80 % tarjokkaista on aina renkaanpotkijoita. Jos annat heidän tuhlata aikaasi, sinulta menee ikuisuus tutustua mieheen joka voi olla sinulle "oikea".
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä, minkälaisena äpäräpalstan raati sinua pitää? Voin kertoa ettei täältä ainakaan mitään itsetunnon boostausta saa, korkeintaan päinvastoin.
Mikset vain unohda tuota miestä, jatka elämääsi ja etsi parempaa seuraa?
"äpäräpalstan" ? Aika rumaa kieltä.
Minä taas, olen monestikin saanut täältä buustia. Tää mun laiffi tuntuu silloin hyvältä.
Varatut miehet deittipaikoissa? Heillä on naisia? Etsivät naisista s-seuraa, seuraneitiä ja sitten sanovat ettei kemiat kohtaa, valitsee toisen. Viinaan menevät pelimiehet..? Seuranhakupaikka onkin saalitusmetsä, jossa susi haistaa "lampaat". Suomessa on vähän miehiä ja suurinosa varattuna. Ulkomailla sinkkuja enemmän ja suomessa kunnolliset jossain muualla kuin vakideittipaikoissa? Olkaapa varovaisia. Kiinnostunut tietää kyllä nopeamminkin kiinnostaako vai ei, ja missä mielessä.
Ei se vika ole sinussa AP vaan noissa miehissä jotka säätää. Älä lannistu. Monta paskaa pitää käydä läpi jotta tunnistat sitten sen hyvän ja oikean.
Mä en ole koskaan kuullut mieheltä jota olen treffaillut suoraan että olisin ns. Toinen vaihtoehto mutta olen monen kanssa sen huomannut. Kyllä sen käytöksestä aistii onko toinen täysillä mukana vai ei. Väittäisin että Tinder tekee miehistä hulluja, aina kuvitellaan että olis parempaa tarjolla ja kävellään tässä harhauskossa hyvien naisten ohi.
Olet varmaankin kiltti, hyvä kuuntelija, mukavaa seuraa ja varmasti viehättävä. Sanoisin, että äiti ja vaimo asustelee sielussasi. Miehet sen näkevät ja omalla tavallaan haluaisivat itselleen, mutta kun on vielä juostava muutaman kuuman kissan perässä.
Lääke: tee itsestäsi vaikeammin saatava. Tosin saatat saada sitten ihan vääränlaisen miehen.
Ei sussa mitään vikaa ole.