Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PiiloALKOHOLISTIEN pino.

Vierailija
08.10.2006 |

Tietääkö kukaan, että juot vähän liikaa?

Mitä juot, kuinka usein?

Miten salaat asian.

Kauanko juomista on jatkunut?

Mikä on " syy" juomiselle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan koska en ole varma onko minulla ongelmaa, vaan arvelen että on.

1) Kyllä kaikki kenen kanssa olen juonut, huomaavat humaltumiseni lähtevän käsistä loppuillasta.

2)Juon lonkeroa, siideriä ja väkeviä drinkkejä. Kotona juon yhden lonkeron silloin tällöin, noin 2 kertaa viikossa. Ulkona käyn 2 kertaa/kk. Silloin juon 4 lonkeroa 2 siiderin ja muutaman drinksun.

3) En salaa kaikilta. Salaan tämän äidiltäni ja anopilta. koen huonoa omaatuntoa siitä että menetän muistini ja juon aina liikaa. En ole väkivaltainen tai häiriöksi. Tanssin ainoastaan. Mutta häiriötekijänä on seuraavan päivän krapula ja koko päivän morkkis. En tee mitään enkä halua tavata ketään.

4) juomis käyttäytymiseni on ollut aina samanlaista. Humalahakuista ja estoja poistavaa. 6 vuotta olen juonut näin.

5) Syy taisi osittain tulla jo tuolla aiemmin. Monta syytä. Isäni oli kaappi juoppo. Oli selvänä kunnes meni käymään wc:ssä ja joi kirkasta puoli pulloa yhdellä käynnillä. Hetkessä kaato känniin. Viikolla ei mutta viikonloppuisin melkein aina.

Sosiaaliset painee. Olen epävarma ihminen joka antaa erikuvan itsestään vieraille ihmisille. Siis annan tahtomattani erikuvan. Tästä aiheesta juttelin eilen ystäväni kanssa.

Vierailija
2/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin mittapuu ei ole se kuinka paljon juo, vaan se aiheuttaako juomisesi sinulle ongelmia.

Ongelmat voivat olla mitä tahansa.

Minä olen alkoholisti ja ollut nyt raittiina kolmatta vuotta, minulta karkasi mopo totaalisesti käsistä ja sain elämäni aivan raiteiltaan, tähän pisteeseen jouduin kun join enemmän ja vähemmän aktiivisesti 15vuotiaasta 33vuotiaaseen.

Jos epäilet oletko alkoholisti, niin koita olla juomatta jokin itse asettamasi aika ja mieti oliko juomatta olo kuinka hankalaa ja jos et kykene olemaan sitä aikaa selvinpäin, nin silloin kannattaa hakea juomiseen apua. Jos taas pystyt olemaan selvinpäin, niin mieti mihin tarvitset viinaa jatkossakaan. Tsemppiä sinulle ja muista ettet ole ongelmasi kanssa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksen erikseen ja oman juttunsa erikseen, ettei vaikuttaisi niin epätoivoiselta

Vierailija
4/4 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä entinen rappiojuoppo kertoo elämästää ja miten raitistui 12v sitten " hoidosta huolimatta" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi