Yksinäistä erakkoelämää 12 vuotta.
Se on tänään tasan 12 vuotta.Yksinäinen erakkoelämä alkoi Toukokuu 1 2010.Pahinta tässä on se että tähän on jo tottunut.Ei tässä suurempaa ongelmaa ole.Ketipinor lääkitys teki minusta zombien ja yksinäisen erakon.
Kommentit (18)
Täytin 60 vuotta.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Muutamia onnitteluja sain.Yllättäen sain myös sukulaisilta 500€ rahalahjan.Seurakunta antoi cd-levyn,kirjan ja 50€ lahjakortin.Tyttären kanssa vietettiin syntymäpäivä juhlaa.Pojan kanssa oli Whats app videopuhelu poika kun asuu nyt ulkomailla.(ap).
Ihan hyvältä kuulostaa. Itse erakoiduin joskus 2007-2008. ON ihanaa olla onnellinen ja 100% vapaa. Saa nukkua mihin aikaan tahtoo ja ovesta voi poistua jos kaipaa liikuntaa. On toki netin välityksellä tuttavia vähän liikaakin, että ei tässä järki mene.
Ei tässä erakko elämässä muuten vikaa ole, mutta olen tässä viime aikoina miettinyt, että jos mä kuolen tänne mökkiini, niin siinä voi mennä aikaa ennen kuin joku löytää mut. Ulkopuoliset sitten joutuvat järjestämään siivouksen ja todennäköisesti remontin kun minusta valuu ruumis -mehua mihin sitten kuolenkin. En mä aio kummitella lupaan sen. Mutta huonoon kuntoon menee parketti, kun ruumiini muuttuu hyytelöksi.
Tässä on nyt mennyt vähän huonosti tämä viikonloppu.Koko viimeviikko meni niin etten ole puhunut kenenkään kanssa yhtään mitään.Tässä on nyt vähän alkanut ahdistaa tämä tilanne.Aivan hyvin voi mennä 2 viikkoakin etten puhu kennkään kanssa mitään.Tiistai iltaisin ja joskus sunnuntaisin käyn kirkossa.Noin 98% on mennyt niin että yksin istun kirkonpenkissä hiljaa kuunnellen.En ole puhunut siellä kenenkään yhtään mitään.Tämä erakkoelämä ei ole oma valintani.Kyllä nyt pitäisi jotain muutosta tähän saada.Eihän tämä näin voi enää jatkua.-ap-
Vierailija kirjoitti:
Miten menee nyt?
Huonosti kiitos. Tarvitsisin hellän nsisen joka pitäisi edes vähän huolta, ei paljon tarttisi...
Vierailija kirjoitti:
Miten menee nyt?
Olen kuollut ja päätin sittenkin kummitella ihan piruuttani
Vierailija kirjoitti:
Täytin 60 vuotta.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Muutamia onnitteluja sain.Yllättäen sain myös sukulaisilta 500€ rahalahjan.Seurakunta antoi cd-levyn,kirjan ja 50€ lahjakortin.Tyttären kanssa vietettiin syntymäpäivä juhlaa.Pojan kanssa oli Whats app videopuhelu poika kun asuu nyt ulkomailla.(ap).
Kaikella kunnioituksella, ei tuo ole oikein erakkoelämää.
Erakkoelämää on, kun kukaan ei soita eikä käy. Siis yhtään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Erakko, oletko vielä linjoilla? 🙂
Yksinäinen erakkoelämä jatkuu edelleen.(ap).
Mä olen elänyt sellaista ainakin 30 vuotta, siitä asti kun omilleni muutin. Mun ainoa ihmiskontakti on, että ehkä kerran kuussa käyn vanhemmilla kylässä. Muuten teen työni etänä yksin kotona, en käy kuin ruokakaupassa, voi mennä viikkokin etten laita edes nenääni ovesta ulos, varsinkin talvella. Sellaista hikikomori-elämäähän tämä on, mutta minäkin olen siihen täysin sopeutunut enkä oikein enää muuta kaipaakaan. Enkä näin viisikymppisenä ehkä sopeutuisikaan enää muunlaiseen. (Itselläni ei ole mitään lääkitystä tms, minä vaan olen ajautunut tällaiseen elämään muuten)
Ihan hyvä jos erakkoelämä ei ole sinulle ongelma.